کاهش بودجه تبلیغات اسلامی از ۲۲۰ میلیارد به ۱۵۰ میلیارد در سال ۹۸
کد خبر: 3785866
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹

کاهش بودجه تبلیغات اسلامی از ۲۲۰ میلیارد به ۱۵۰ میلیارد در سال ۹۸

گروه اجتماعی ــ رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه اعتبارات سازمان تبلیغات اسلامی از ۲۲۰ میلیارد به ۱۵۰ میلیارد در سال ۹۸ کاهش یافته است، بیان کرد: شرایط کشور را می‌دانیم و به‌دنبال ایجاد ظرفیت‌های خوبی در کشور هستیم.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام علی قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی امروز چهارشنبه، 10 بهمن‌ماه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کرمان بر همگرایی درون‌سازمانی برای خدمت مؤثر فرهنگی توسط سازمان تبلیغات و هم‌افزایی ظرفیت‌ها و فرصت‌های فرهنگی تبلیغی تأکید کرد.
وی تببین اسلام ناب را فلسفه وجودی سازمان دانست و اظهار کرد: اهمیت سازمان تبلیغات از ابتدای تأسیس تاکنون چندین برابر شده است.
‌قمی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند دستگاه‌های فرهنگی در کشور زیاد است اما تبیین اسلام ناب محمدی را از سازمان تبلیغات اسلامی می‌خواهیم، تصریح کرد: دلیل تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی هم همین مسئله بوده است.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه اعتبارات سازمان تبلیغات اسلامی از ۲۲۰ میلیارد به ۱۵۰ میلیارد در سال 98 کاهش یافته است، بیان کرد: شرایط کشور را می‌دانیم و به‌دنبال ایجاد ظرفیت‌های خوبی در کشور هستیم.
‌قمی با بیان اینکه جامعه روحانیت مسئولیت ویژه‌ای نسبت به جامعه دارد، افزود: اعتقاد ما بر این است که در این راستا باید با محوریت مسجد اقدام کنیم.
حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان کرمان نیز سازمان تبلیغات را بخشی از رسالت‌های حوزه علمیه از جهت تبلیغ برای ارتباط با جامعه دانست و گفت: باید اثربخشی سازمان آن طور باشد که مورد نظر رهبری است.
وی بر ارتقای جایگاه سازمان در بخش اعتبارات تأکید کرد و افزود: سازمان تبلیغات برخلاف اینکه نهاد بسیار مؤثری است و جایگاه مشخصی در بعد از انقلاب دارد اما از نظر اعتبارات به آن رسیدگی نمی‌شود.
علیدادی با بیان اینکه رسالت اصلی سازمان تبلیغات اسلامی کمک به ایجاد پایگاه‌های ارتباطی با نسل جوان جامعه است، گفت: نسل جدید ما آینده انقلاب را در دست دارد و می‌طلبد که سازمان تبلیغات برای جوانان برنامه داشته باشد.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه استان کرمان یکی از استان‌های پهناور کشور و ضروری است که سازمان تبلیغات اسلامی در تمام زمینه‌ها وارد شده و فعالیت کند، گفت: بحث فرهنگی در استان را به پنج مسئله اولویت‌دار تقسیم‌بندی کردیم که بخش قابل توجهی از این اولویت‌ها در حوزه کاری سازمان تبلیغات است.
انتهای پیام

captcha