به دنبال شیوه‌ نوین ترویج دین در کنار تبلیغ سنتی باشیم
کد خبر: 3804461
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷

به دنبال شیوه‌ نوین ترویج دین در کنار تبلیغ سنتی باشیم

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان به اهمیت استفاده از شیوه‌های نوین ترویج فرهنگ دینی در جامعه اشاره و بیان کرد: گفتمان جوانان امروزی تغییر یافته است؛ لذا ما باید با تقویت باور‌های دینی به دنبال شیوه‌ نوین برای تبلیغ دین در کنار تقویت تبلیغ سنتی باشیم.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام مختار کرمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان امروز، 28 فروردین ماه در جلسه کارگروه تبلیغ که در مجتمع فرهنگی نور تبلیغات اسلامی بیجار برگزار شد، اظهار کرد: تبلیغات اسلامی به‌عنوان نهادی فرهنگی، مذهبی و دینی وظیفه خطیری در راستای ترویج آموزه های دینی در جامعه برعهده دارد.
وی افزود: مبلغان دینی و روحانیون موظف هستند دین مبین اسلام را همانگونه که در قرآن و کلام خداوند آمده است بدون هیچ خرافاتی به مردم انتقال دهند.
حجت الاسلام کرمی به اهمیت توسعه و ترویج فعالیت‌های دینی و قرآنی در جامعه اشاره و عنوان کرد: انجام این مهم از اهداف مهم تبلیغات اسلامی است.
وی به اهمیت استفاده از شیوه‌های نوین ترویج فرهنگ دینی در جامعه اشاره و عنوان کرد: گفتمان جوانان امروزی تغییر یافته است لذا ما باید با تقویت باورهای دینی به دنبال شیوه نوین برای تبلیغ در کنار تقویت تبلیغ سنتی باشیم.
وی با اشاره به در پیش بودن جشن نیمه شعبان و آغاز ماه مبارک رمضان تآکید کرد: لازم است تا در راستای ترویج برنامه‌های قرآنی و دینی در این ایام بیش از پیش بکوشیم.
مدیرکل تبیلغات اسلامی کردستان همچنین در جلسه علوم و معارف اسلامی صدرا ولایت که در مجتمع فرهنگی نور بیجار برگزار شد، با اشاره به اهمیت فعالیت دبیرستان‌های صدرا گفت: دبیرستان‌های صدرا بستری مناسب برای اشاعه فرهنگ دینی در جامعه هستند.
وی افزود: مدارس صدرا بسترساز خوبی در زمينه تعليم و تربيت است و باید از این بستر در راستای توسعه فعالیت های دینی و قرانی استفاده کرد.
حجت الاسلام کرمی با تأکید بر ضرورت نشر و گسترش علوم و معارف قرآنی در جامعه، عنوان کرد: گسترش این علوم نقش بسزایی در مقابله با تهاجم فرهنگی غرب دارد.
وی تآکید کرد: باید از ظرفیت‌های این دبیرستان‌ها استفاده کرد و دانش‌آموزان را به سوی بهره بردن از این رشته سوق داد.
انتهای پیام

captcha