آزمون‌های پايا‌ن‌دوره كانون آموزش قرآن در تهران برگزار می‌شود
کد خبر: 1017483
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۰
با حضور 2 هزار نفر؛

آزمون‌های پايا‌ن‌دوره كانون آموزش قرآن در تهران برگزار می‌شود

آزمون‌های پايا‌ن‌دوره كانون آموزش قرآن با حضور 2 هزار نفر از بانوان قرآن آموز از 16 تا 30 خردادماه جاری در تهران برگزار می‌شود.


گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: آزمون‌های پايا‌ن‌دوره كانون آموزش قرآن با حضور 2 هزار نفر از بانوان قرآن آموز از 16 تا 30 خردادماه جاری در تهران برگزار می‌شود.


مجتبی وزيری، مديرعامل كانون آموزش قرآن تهران، در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، با اعلام اين خبر گفت: آزمون‌های پايا‌ن‌دوره كانون آموزش قرآن با حضور 2 هزار نفر از بانوان از 16 تا 30 خردادماه جاری از ساعت 15 تا 18 در تهران برگزار می‌شود.


وی در ادامه افزود: اين آزمون‌ها با حضور قرآن‌آموزان شعبه مركزی و 9 شعبه اين كانون در مدرسه راهنمايی هاجر برگزار می‌شود و فراگيران آموزه‌های خود را محك می‌زند.


اين مسئول تصريح كرد: اين آزمون‌ها در رشته‌های روخوانی، رونخوانی، احكام، مفاهيم، تفسير و تحقيق، تجويد، فصيح‌خوانی، روانخوانی، صرف و نحو، صوت و لحن، نهج‌البلاغه، تفسير قرآن، آيين نگارش و ... برگزار می‌شود.


وزيری بيان كرد: دوره‌های آموزشی اين مؤسسه دارای 100 واحد درسی است كه طبق زمانبندی‌های در نظر گرفته شده در هر شعبه اين واحد‌ها با حضور مربيان مشخص شده تدريس می‌شود.


مديرعامل كانون آموزش قرآن تهران در رابطه با شعب اين مركز گفت: از شعبه اين مركز می‌توان به بيت‌الزهرا(س)، مكتب نرجس، مؤسسه گا نرگس،اصحاب‌المهدی(عج)، شهيد دستواره، جان نثاران سيدالشهدا(ع)، شعبه كرج و صاحب‌الزمان(عج) اشاره كرد.


وزيری در پايان خاطرنشان كرد: در حال حاضر اين كانون دارای بيش از 100 مدرس است كه در حال همكاری با اين مركز قرآنی هستند.

captcha