محصولات دينی و قرآنی مؤسسه ميقات‌القرآن تهران عرضه می‌شود
کد خبر: 1058647
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۹
در بخش رسانه‌های ديجيتال نمايشگاه بين‌المللی قرآن؛

محصولات دينی و قرآنی مؤسسه ميقات‌القرآن تهران عرضه می‌شود

در راستای برگزاری بيستمين نمايشگاه بين‌المللی قرآن كريم، يك غرفه به مؤسسه ميقا‌ت‌القرآن تهران برای عرضه محصولات دينی و قرآنی در بخش رسانه‌های ديجيتال اختصاص يافت.


گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: در راستای برگزاری بيستمين نمايشگاه بين‌المللی قرآن كريم، يك غرفه به مؤسسه ميقا‌ت‌القرآن تهران برای عرضه محصولات دينی و قرآنی در بخش رسانه‌های ديجيتال اختصاص يافت.


زهره ابراهيمی، مسئول روابط عمومی مؤسسه فرهنگی آموزش قرآن و تجويد ميقات‌القرآن تهران، در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، با بيان اين خبر گفت: پس از برگزاری بيستمين نمايشگاه نمايشگاه بين‌المللی قرآن كريم، مؤسسه ميقات‌القرآن تهران در بخش رسانه‌های ديجيتال حضور يافت.


وی ضمن بيان مطلب فوق، تأكيد كرد: اين مؤسسه قرآنی همانند ديگر غرفه‌ها از ساعت 17 تا 24 به عرضه محصولات دينی و قرآنی می‌پردازد.


اين مدرس قرآن اضافه كرد: به كارگيری روش‌های جديد در امر آموزش كلام‌الله‌مجيد همراه با تأسيس شعب جديد با عنوان كانون آموزش قرآن و تجويد باعث شد تا اين جلسات روز به روز شكوفا شده و شاگردان زيادی در آن تحصيل كنند كه در حال حاضر مؤسسه ميقا‌ت‌القرآن تهران بالغ بر 10 شعبه دارد.


ابراهيمی در ادامه بيان كرد: با توجه به اين كه دارای بخش‌های متعدد است در يكی از اين حوزه‌ها، جزوات تدريسی در مؤسسه ميقات‌القرآن شامل چهار سری دروس تجويدی، فقهی، اعتقادی و ادبيات عرب است كه هر دانشجو با گذراندن آنها موفق به كسب رتبه كارآموزی می‌شود و اين جزوات به صورت ترمی تدريس می‌شود كه مدت هر ترم شش ماه است.


مسئول روابط عمومی مؤسسه ميقات‌القرآن تهران اظهار كرد: شعبه مركزی مؤسسه ميقات‌القرآن تهران در محل خيابان كارگر جنوبی،‌ ميدان قزوين، خيابان قزوين،‌ خيابان قلمستان، پلاك 197 واقع شده است.


يادآور می‌شود، هم‌اكنون مؤسسه ميقات‌القرآن تهران در بيستمين نمايشگاه بين‌المللی قرآن مشغول به فعاليت است كه در اين راستا به عرضه محصولات دينی و قرآنی مؤسسه و همچنين گزارش عملكرد مؤسسه در قالب بروشور می‌پردازد.

captcha