برگزاری اختتاميه دومين نمايشگاه قرآن و عترت استان البرز به تعویق افتاد
کد خبر: 1075844
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۶

برگزاری اختتاميه دومين نمايشگاه قرآن و عترت استان البرز به تعویق افتاد

مديركل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از تعويق برگزاری مراسم اختتاميه دومين نمايشگاه قرآن و عترت استان خبر داد.


گروه فعاليت‌های قرآنی: مديركل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از تعويق برگزاری مراسم اختتاميه دومين نمايشگاه قرآن و عترت استان خبر داد.


مجتبی ابراهيمی، مديركل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه البرز، با اعلام اين خبر گفت: به دليل تقارن اين مراسم با ليالی قدر برگزاری اختتاميه دومين نمايشگاه قرآن استان به يكشنبه، 22 مردادماه موكول شد.


وی افزود: اين نمايشگاه از 9 مردادماه به مدت 10 شب از ساعت 19 الی 24 ميزبان خانواده‌های البرزی بود و نمايشگاه قرآن امسال استان با 12 بخش كه پنج بخش آن برای اولين بار در اين نمايشگاه گنجانده شده بود، در مدت ده شب ميزبان بازديدكنندگان بود.


مديركل ارشاد البرز از جشنواره كودك، حجاب و عفاف، طرح ايتام، طب اسلامی و كتاب و نرم‌افزار قرآنی به‌عنوان بخش‌هايی از دومين نمايشگاه قرآن و عترت البرز نام برد.


وی استقبال مردم از اين نمايشگاه را مناسب ارزيابی كرد و افزود: با بررسی‌های انجام شده از نمايشگاه امسال، بدون شك نمايشگاه سال آينده با كميت و كيفيت مناسب‌تری برگزار خواهد شد.


ابراهيمی در پايان گفت: در مراسم اختتاميه اين نمايشگاه از برترين غرفه‌ها كه بيشترين بازديدكننده را داشتند تقدير خواهد شد.

captcha