نمايش تصاوير شهدای انقلاب مسالمت‌آميز بحرين در نمايشگاه قرآن
کد خبر: 1078009
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۹:۲۸

نمايش تصاوير شهدای انقلاب مسالمت‌آميز بحرين در نمايشگاه قرآن

غرفه بحرين در بخش قرآن و فرهنگ ملل مسلمان نمايشگاه بين‌المللی قرآن كريم، تصاويری از شهدای انقلاب مسالمت‌آميز اين كشور از 14 فوريه 2011 ميلادی تاكنون در معرض ديد عموم قرار داده است.


گروه بين‌الملل: غرفه بحرين در بخش قرآن و فرهنگ ملل مسلمان نمايشگاه بين‌المللی قرآن كريم، تصاويری از شهدای انقلاب مسالمت‌آميز اين كشور از 14 فوريه 2011 ميلادی تاكنون در معرض ديد عموم قرار داده است.


به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، غرفه بحرين دو مجله تصويری از شهدای انقلاب مسالمت‌آميز بحرين كه از 14 فوريه سال 2011 ميلادی تاكنون توسط دژخيمان آل‌خليفه و آل‌سعود به شهادت رسيده‌اند را در به نمايش گذاشته است.


همچنين، تابلويی در غرفه بحرين به نمايش گذاشته شده است كه در آن دلايل قيام مردم بحرين عليه رژيم آل‌خليفه را بيان كرده است.


در اين تابلو نوشته شده است كه ظلم و بی‌عدالتی در حق همه گروه‌های جامعه، عدم مشاركت مردم در تصميم‌گيری‌ها در ساحت سياسی دولت، تلاش آل‌خليفه برای ريشه‌كردن شيعيان بحرين، نگه‌داشتن خليفه بن سلمان آل‌خليفه، نخست‌وزير بحرين در منصب قضاوت به مدت 40 سال با وجود بی‌عدالتی، دزدی، غارتگری و هرزگی او و بازداشت تمامی كسانی كه می‌خواهند حق مسلم خود را مطالبه كنند از جمله دلايلی است كه مردم به خاطر آن عليه رژيم آل‌خليفه قيام كرده‌اند.


همچنين، آثاری از آيت‌الله شيخ عيسی قاسم، رئيس شورای علمای شيعيان بحرين و پوسترهايی از جنايت‌های رژيم آل‌خليفه در حق مردم بحرين و كشتار مردم بی‌گناه اين كشور از ديگر آثاری است كه در غرفه بحرين در بخش قرآن و فرهنگ ملل مسلمان در بيستمين نمايشگاه بين‌المللی قرآن كريم در معرض ديد عموم قرار گرفته است.

captcha