آموزش‌ و پرورش زمينه‌ساز دستيابی به اهداف كلان جامعه انسانی ـ اسلامی است
کد خبر: 1117268
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۱

آموزش‌ و پرورش زمينه‌ساز دستيابی به اهداف كلان جامعه انسانی ـ اسلامی است

مديركل آموزش‌ و پرورش استان خوزستان تصريح كرد آموزش‌ و پرورش زمينه‌ساز بسيار تاثيرگذار فرهنگی برای رسيدن به اهداف كلان جامعه انسانی ـ‌ اسلامی است.








گروه اجتماعی: مديركل آموزش‌ و پرورش استان خوزستان تصريح كرد: آموزش‌ و پرورش زمينه‌ساز بسيار تاثيرگذار فرهنگی برای رسيدن به اهداف كلان جامعه انسانی ـ‌ اسلامی است.


به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه خوزستان، معاونت پرورشی و تربيت بدنی سازمان آموزش و پرورش استان خوزستان رحمن فلاحی، مديركل آموزش‌ و پرورش استان خوزستان در نشست شورای امر به معروف و نهی از منكر اين اداره‌كل كه 19 مهرماه در سالن جلسات پرورشی اداره‌كل آموزش‌ و پرورش استان برگزار شد، عنوان كرد: خوزستان با داشتن قريب به 70 هزار پرسنل و 900 هزار دانش‌آموز می‌تواند در ترويج و توسعه فريضه بزرگ الهی امر به معروف و نهی از منكر، بهترين نقش را ايفا كند.


وی ادامه داد: آموزش و پرورش يك زمينه‌ساز بسيار تاثيرگذار فرهنگی برای رسيدن به اهداف كلان جامعه انسانی ـ‌ اسلامی است.


فلاحی در ادامه نقطه نظرات و نكات لازم را برای اجرا و ترويج امر به معروف و نهی از منكر در مدارس، بيان كرد.


گفتنی است، در اين نشست، طرح يادآوران(ياوران معروف «آمرين به معروف و ناهيان از منكر») جهت برنامه‌ريزی و اجرا در مدارس راهنمايی و متوسطه مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.


خاطرنشان می‌شود؛ اين طرح با اهداف ترويج و گسترش فريضه امربه معروف ونهی از منكر، تلاش جدی در راستای عمومی كردن فرهنگ تذكر لسانی و جلوگيری از گسترش منكرات در بين دانش‌آموزان در مدارس اجرا می‌شود.

captcha