بهره‌گيری از آموزه‌های اهل بيت(ع) رمز سعادت دنيوی است
کد خبر: 1122317
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۵

بهره‌گيری از آموزه‌های اهل بيت(ع) رمز سعادت دنيوی است

نماينده مردم كرج اظهار کرد بهره‌گيری از آموزه‌های اهل بيت(ع) و بكار بستن آنها رمز سعادت در زندگی دنيوی است.


گروه اجتماعی: نماينده مردم كرج اظهار کرد: بهره‌گيری از آموزه‌های اهل بيت(ع) و بكار بستن آنها رمز سعادت در زندگی دنيوی است.


به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه البرز، محمدجواد كوليوند، نماينده مردم كرج شامگاه 27 مهرماه در مراسم بزرگداشت آواره همدانی شاعر اهل بيت(ع) در محل اداره‌كل ارشاد البرز با بيان اين مطلب گفت: با استفاده از آموزه‌های اهل بيت عصمت و طهارت(ع) می‌توان راه و مسير صحيحی را برای زندگی سالم برگزيد.


وی افزود: اهل بيت(ع) كليد سعادت زندگی بشری هستند و عمل به سيره عملی آنها مانع از گمراهی و خروج از مسير زندگی صحيح و انسانی می‌شود.


كوليوند در بخش ديگری از سخنان خود به اهميت هنر در ارتقای فرهنگ جامعه اشاره كرد و گفت: هنرمندان جامعه می‌توانند تاثير بسزايی در معرفی فرهنگ به مردم جوامع ديگر و همچنين توسعه آن داشته باشد.


كوليوند از شعر به‌عنوان هنری مردمی نام برد و گفت: شاعران می‌توانند با اشعار خود فرهنگ جامعه را به اوج برسانند و هنرمندان نقش بسزايی در مقابله با شبيخون فرهنگی دشمنان و مقابله با جنگ نرم داشته باشند.


وی ابراز کرد: در دوران ستم شاهی پهلوی ما از دوران شكوه شعر خود عقب مانده بوديم و به جز چند شاعر برجسته در اين عرصه اتفاق خاصی رخ نداد، اما پس از انقلاب به بركت توجهات رهبر معظم انقلاب كه خود شاعری فرهيخته هستند شعر به جايگاه واقعی خود بازگشت.


نماينده كرج در پايان گفت: آواره همدانی از شاعران برجسته كشوری است كه در حقيقت افتخاری برای مردم استان البرز محسوب می‌شود كه بايد به نسل‌های آينده شناسانده شود.

captcha