كودكان مهدهای كودك و مراكز شبهه خانواده با ائمه جمعه و جماعات ديدار می‌كنند
کد خبر: 1182237
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۵
طی دهه فجر؛

كودكان مهدهای كودك و مراكز شبهه خانواده با ائمه جمعه و جماعات ديدار می‌كنند

دفتر امور كودكان بهزيستی در سال جاری با تدوين برنامه‌ای كودكان مهدهای كودك و مراكز شبه خانواده را طی دهه فجر به ديدار ائمه جمعه و جماعات می‌برد.


گروه اجتماعی: دفتر امور كودكان بهزيستی در سال جاری با تدوين برنامه‌ای كودكان مهدهای كودك و مراكز شبه خانواده را طی دهه فجر به ديدار ائمه جمعه و جماعات می‌برد.


به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) دفتر امور كودكان بهزيستی به مناسبت بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی به برپايی ايستگاه‌های نقاشی با موضوع «پيروزی انقلاب شكوهمند اسلامی» اقدام كرده است.


ديدار كودكان مهدهای كودك و مراكز شبه خانواده با ائمه جمعه و جماعت، همايش يك روزه بزرگداشت دهه فجر با حضور والدين و مديران مهدهای كودك، بيان خاطرات انقلاب و جنگ توسط جانبازان، مادران شهدا، مربيان و مديران مهدهای كودك، بازديد كودكان مهدهای كودك از پايگاه بسيج محله، برپايی ايستگاه‌های صلواتی در چند نقطه مهم شهر و پذيرايی توسط كودكان و برگزاری مسابقه و نمايشگاه نقاشی با موضوع «پيامبر رحمت» و «امام و انقلاب» از ديگر برنامه‌های اجرايی توسط دفتر امور كودكان بهزيستی طی دهه فجر سال جاری است.


همچنين كودكان حاضر در مراكز تحت سرپرستی بهزيستی در دهه فجر از اماكن مذهبی و كانون‌های پرورش فكری كودكان و نوجوانان بازديد كرده ضمن تماشای فيلم‌های انقلابی از حضور و سخنرانی روحانيان در مراسم و جشن‌های اين دهه بهره‌مند می‌شوند.


علاوه بر برنامه‌های ياد شده، دفتر امور كودكان بهزيستی به برپايی نمايشگاه عكس با موضوع انقلاب اسلامی در مهدهای كودك و برگزاری مسابقه كتاب‌خوانی و كاريكاتور اقدام كرده است.

captcha