رقابت بيش از 200 نفر در جشنواره قرآنی «كودك و نوجوان» بجنورد
کد خبر: 1272162
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۷

رقابت بيش از 200 نفر در جشنواره قرآنی «كودك و نوجوان» بجنورد

جشنواره قرآنی «كودك و نوجوان» با حضور بيش از 200 نفر به‌همت مؤسسه معراج در بجنورد برگزار می‌‌شود.


گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: جشنواره قرآنی «كودك و نوجوان» با حضور بيش از 200 نفر به‌همت مؤسسه معراج در بجنورد برگزار می‌‌شود.


الهام ميرداماد، مديرمسئول مؤسسه معراج بجنورد در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی ايران(ايكنا)، با اعلام اين خبر گفت: جشنواره قرآنی «كودك و نوجوان» به‌همت مؤسسه معراج 31 مردادماه جاری در بجنورد برگزار می‌‌شود.


وی در ادامه با اشاره به رشته‌های اين جشنواره تصريح كرد: اين جشنواره در سه رشته مفاهيم قرآن، حفظ قرآن و نقاشی برگزار می‌شود.


ميرداماد با بيان اينكه 6 نفر به داوری اين مسابقات می‌پردازند، بيان كرد: اين مسابقه در چهار مقطع تحصيلی پيش‌دبستانی، دبستان، راهنمايی و دبيرستان برگزار می‌شود.


وی با اشاره به ثبت نام بيش از 200 نفر در اين جشنواره اشهار كرد: تا كنون بيش از 200 نفر موفق به ثبت نام شده‌اند و ثبت ‌نام نيز تا 30 مردادماه جاری ادامه می‌يابد.


مديرمسئول مؤسسه معراج بجنورد افزود: در پايان پس از مشخص شدن نتايج به 50 نفر از برندگان و نفرات برتر جوايزی اهداء می‌شود.


ميرداماد در پايان خاطرنشان كرد: علاقه‌مندان جهت كسب اطلاعات بيشتر و ثبت نام در اين جشنواره می‌توانند با شماره تلفن 05842211633 تماس حاصل كنند.

captcha