ثبت نام دوره‌های آموزش قرآن در كانون آموزش قرآن تهران
کد خبر: 1295609
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۱

ثبت نام دوره‌های آموزش قرآن در كانون آموزش قرآن تهران

ثبت نام دوره‌های آموزش قرآن در كانون آموزش قرآن تهران آغاز شده است و تا زمانی كه تعداد متقاضيان به حد نصاب لازم برسد، ادامه می‌يابد.









طاهره يعقوبی، معاون آموزشی كانون آموزش قرآن تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، با اعلام اين خبر گفت: ثبت نام دوره‌های آموزش قرآن از اول مهرماه در كانون آموزش قرآن تهران آغاز شده است و تا زمانی كه تعداد متقاضيان به حد نصاب لازم برسد، ادامه می‌يابد.


وی در ادامه بيان كرد: از كلاس‌های در نظر گرفته شده برای اين دوره می‌توان به روخوانی و روانخوانی، تجويد، صوت و لحن، تفسير قرآن، روش تحقيق و سخنرانی، آيين نگارش، اعتقادات، اخلاق و احكام اشاره كرد.


يعقوبی در رابطه با زمان برگزاری آزمون‌های پايانی اين كلاس‌ها افزود: آزمون‌های پايانی اين كلاس‌ها خردادماه سال آينده در مكان اين مؤسسه برگزار می‌شود و قبول‌شدگان گواهينامه تدريس معارف اسلامی دريافت خواهند كرد.


وی در ادامه تصريح كرد: كلاس‌های اين دوره برای هر فرد متناسب با تعداد واحدهايی كه انتخاب می‌كند بستگی داشته و هر واحد درسی يك جلسه در هفته به‌مدت 90 دقيقه آموزشی برگزار می‌شود.


معاون آموزشی كانون آموزش قرآن تهران بيان كرد: ثبت نام دوره‌های آموزشی اين مركز در طول سال انجام می‌شود و زمانی كه تعداد متقاضيان به حدنصاب لازم برسد، دوره‌ها آغاز می‌شود.


يعقوبی در پايان خاطرنشان كرد: علاقه‌مندان جهت ثبت نام و كسب اطلاعات بيشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های 55382546 و 55376611 تماس حاصل كنند.

captcha