دفاع مقدس وابسته به قشر خاصی نیست
کد خبر: 1322457
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۴
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم:

دفاع مقدس وابسته به قشر خاصی نیست

گروه سیاسی: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم تاکید کرد:دفاع مقدس وابسته به گروه و قشر خاصی نیست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از قم سرهنگ احمد حسینی، مدیرکل حفظ آثا و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم امروز چهارم آذر در جلسه با مسؤلان اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری  گفت: دفاع مقدس وابسته به هیچ گروه و قشر خاصی نیست.
حسینی با اشاره به اقداماتی که کشورهای خارجی در زمینه حفظ و اشاعه آثار خود در جنگ جهانی انجام می‌دهند تصریح کرد: ما درکشور با وجود افتخارات بی نظیر در عرصه دفاع مقدس که همواره شاهد آثار و برکات آن هستیم آنچه که شایسته و در شأن و منزلت به وجود آورندگان آن افتخارات است نتوانسته‌ایم اقدام کنیم و این وظیفه همگان را در جهت ادای دین به شهدا دوچندان می‌نماید.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم با اشاره به ساخت و پیشرفت فیزیکی 30 درصدی اسکلت موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار کرد: امروزه موزه‌ها به عنوان یک مرکز فرهنگی انعکاس دهنده هویت و تاریخ افتخارات یک ملت برای مخاطبین هستند و با بهره‌برداری درموزه انقلاب و دفاع مقدس با توجه به وجود میلیون‌ها زائر در قم می‌تواند نقش موثری در ترویج فرهنگ و ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس داشته باشد.

وی دراین زمینه حمایت و همکاری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری را در مراحل ساخت و موزه آرایی و محتوای موزه خواستار شد.
در ادامه نیز عیسی رضایی، مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری نیز با اشاره به با ارزش بودن خدمت در زمینه دفاع مقدس گفت: آثار و برکات دفاع مقدس همه جا مشهود است و همه ما مدیون شهدا هستیم.
رضایی افزود: پیشرفت‌های کشور مدیون خون شهداست و شهدا همه را مدیون خودشان کرده‌اند و وظیفه اسلامی و انسانی ماست که هر کاری که می‌توانیم در زمینه دفاع مقدس انجام دهیم.
در پایان مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری در زمینه حمایت و همکاری در ساخت و محتوای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اعلام آمادگی کرد.

captcha