مراسم ویژه شهادت امام حسن عسکری(ع) در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود
کد خبر: 1350511
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۴
با حضور کاظم صدیقی؛

مراسم ویژه شهادت امام حسن عسکری(ع) در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: مراسم ویژه شهادت امام حسن عسکری(ع) با حضور حجت‌الاسلام کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران پنج‌شنبه و جمعه، 19 و 20 دی‌ماه، ساعت 18 در رواق امام خمینی(ره) حرم رضوی برگزار می‌شود.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، مراسم ویژه شهادت امام حسن عسکری(ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران در قالب موضوع بیان سیره و زندگانی امام حسن عسکری(ع) همراه با مرثیه‌سرایی و عزاداری پنج شنبه و جمعه، 19 و 20 دی ماه، ساعت 18 در رواق امام خمینی(ره) بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج(ع) برگزار می‌شود.



بر اساس این گزارش، سبک زندگی در سیره معصومین(ع) با حضور حجج‌الاسلام سیدعلی مهدوی‌نیا، استاد حوزه علمیه مشهد و سیدحسین حسینی، مدرس درس مکاسب در حوزه علمیه قم و مبلغ فعال دینی در کشورهای اروپایی شنبه تا پنج‌شنبه، هفته جاری ساعت 10:45 در رواق امام خمینی(ره) مورد بررسی قرار می‌گیرد.



همچنین با حضور حجت‌الاسلام محمدکاظم راشد‌یزدی، واعظ و سخنران حرم رضوی موضوع بیان سیره و حدیث از ائمه معصومین(ع) شنبه، 14 دی‌ماه تا سه‌شنبه 17 دی‌ماه، ساعت 18 در رواق امام خمینی(ره) برای زائران و مجاوران بیان شد.



بنابر این گزارش، بیان سیره و حدیث از ائمه معصومین(ع)، شرح فرازهایی از صحیفه سجادیه، توبه و استغفار از منظر قرآن و حدیث نیز به ترتیب توسط حجج‌الاسلام عبدالمجید دیانی، مدیر مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) مشهد، قدرت‌الله امانی و مهدی ولی‌پور، واعظان و سخنرانان حرم رضوی، در شبستان گرم مسجد گوهرشاد مورد بررسی قرار می‌گیرند.



یادآور می‌شود، سخنرانی ویژه بانوان نیز شنبه تا پنج شنبه، هفته جاری ساعت 10:30 در رواق‌های دارالاجابه و دارالحکمه در حال برگزاری است.

captcha