ضبط آلبوم جدید گروه بین‌المللی تواشیح «طارق» در کربلا
کد خبر: 1375652
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۳
با همکاری جامعةالقرآن‌ والعترت تبریز صورت می‌گیرد؛

ضبط آلبوم جدید گروه بین‌المللی تواشیح «طارق» در کربلا

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: آلبوم جدید گروه بین‌المللی تواشیح و مدیحه‌سرایی «طارق» با همکاری مؤسسه جامعةالقرآن والعترت شهرستان تبریز در جوار امام حسین(ع) تولید و ضبط می‌شود.

سیدمحمدحسین آل‌مولانا، مسئول آموزش مؤسسه جامعةالقرآن والعترت تبریز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، گفت: با اعزام اعضای گروه تواشیح طارق به کربلای معلی، مقرر شده است تا آلبوم جدید این گروه در جوار امام حسین(ع) تولید و ضبط شود.
وی اضافه کرد: این آلبوم به‌صورت تصویری تهیه می‌شود که مقرر شده است به زبان‌های ترکی، فارسی و عربی تولید و در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد.


آل‌مولانا در رابطه با نحوه اجرای برنامه گروه تواشیح طارق گفت: این گروه از روز شنبه، سوم اسفندماه به کربلا اعزام می‌شوند و در قالب محافل انس با قرآن کریم و کرسی‌های تلاوت قرآن به اجرای برنامه در مدح امام حسین(ع) می‌پردازند.
مسئول آموزش جامعةالقرآن والعترت در پایان به دیگر برنامه‌های این گروه طی بهمن‌ماه اشاره و خاطرنشان کرد: همچنین کنگره و یادواره بزرگ شهدای «کمیته انقلاب اسلامی» 23 بهمن‌ماه در محل تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد که این گروه در میان خانواده‌های معظم شهدای شمال غرب کشور و رزمندگان به اجرای برنامه پرداختند.
گروه بین‌المللی تواشیح «طارق»
گروه طارق تبریز در سال 1381 افتتاح شده و تاکنون علاوه بر کسب رتبه‌های ممتاز کشوری در ممالک مختلف اسلامی به اجرای برنامه پرداخته است؛ از مهمترین آنها می‌توان به اجرای برنامه در بیت مقام معظم رهبری و در حضور مقام عظمای ولایت اشاره کرد.


اعضای این گروه مدیحه‌سرایی شامل سیدمحمدحسین بلاغی‌مبین، سعید زارعان، میثم ناعمی، ناصر بخت‌آور، مهدی محمدی و وحید غفران‌نیا می‌شوند.

ناگفته نماند از دیگر فعالیت‌های این مرکز می‌توان به سفرهای تبلیغی خارج از کشور اعم از حج تمتع، آلمان، فرانسه، هلند، بلژیک، ترکیه، پاکستان و آذربایجان اشاره کرد.

captcha