‌انس با امام زمان(عج)؛ یکی از راه‌های مبارزه با دشمنان
کد خبر: 1377861
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۶:۵۲

‌انس با امام زمان(عج)؛ یکی از راه‌های مبارزه با دشمنان

گروه سیاسی: امام جمعه موقت تهران یکی از راه‌های مبارزه با دشمنان درونی و بیرونی را انس با امام زمان(عج) دانست‌.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران روز پنج‌شنبه، یکم اسفند در جمع مردم ماهان گفت: خداوند در بعضی موارد به‌صورت غیرمستقیم و در بعضی موارد به‌صورت مستقیم و بدون واسطه با بندگانش سخن گفته است.
وی نفس اماره و سرکش انسان را از آمریکا، صهیونیست و تکفیری‌ها خطرناک‌تر توصیف کرد و افزود: نفس انسان سرکش است و آدم را به بیراهه می‌برد و این نفس نیازمند کنترل و مواظبت است.
امام جمعه موقت تهران بیان کرد: هشت سال دوران دفاع مقدس دوره صبر ملت ما بود که با سپر قرار دادن و یورش بردن به‌سمت دشمن توانستند، دشمن را ذلیل و خوار کنند.
وی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم مردم را به صبر و نماز توصیه ‌و ابراز کرد: انسان بی‌صبر نمازش هم نماز نیست.
حجت‌الاسلام صدیقی تصریح کرد: ملت ایران 35 سال بعد از پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس صبر کردند، آیا حالا تحریم‌ها کمرشان را شکسته است.
امام جمعه موقت تهران بیان کرد: در دفاع مقدس در تحریم بودیم و دنیای استکبار با کمک پول و با امکانات ما را هشت سال زیر آتش قرار داد چه کسی یار و یاور این ملت بوده است.
وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای تصریح کرد: دشمن لحظه‌ای از دشمنی خود دست بر نداشته و با جنگ نرم وارد شده است.
حجت‌الاسلام صدیقی اوج جنگ نرم را فتنه 88 برشمرد و تصریح کرد: این فتنه به برکت ولایت در روز 9 دی ذلیل و خوار شد. صدیقی عنوان کرد: وقتی‌که دشمن در راه باطل خود پافشاری می‌کند و خسته نمی‌شود، توقع دارید این مردم در راهی که می‌دانند، درست است، خسته شوند.
وی با بیان اینکه تازه خون شهیدان دستاوردهایی همچون هسته‌ای، موشک‌سازی، پرتاب ماهواره به فضا و جهش علمی را به ارمغان آورده بود، عنوان کرد: نباید با دشمنان سازش کنیم و در مقابل آنها کوتاه بیاییم و باید تاکتیک‌های دشمن را بشناسیم و به آن هجوم ببریم.
حجت‌الاسلام صدیقی تصریح کرد: دشمن به‌واسطه ماهواره‌ها و سایت‌ها به داخل خانه‌ها نفوذ کرده تا جلوی مسیر هدایت فرزندان این مرز و بوم را بگیرد.
وی یکی از راه‌های مبارزه با دشمنان درونی و بیرونی را انس با امام زمان دانست و اظهار کرد: در این دوران مطمئناً ما به تنهایی نمی‌توانستیم جلوی مهاجمان بایستیم و با رفتن زیر پرچم امام زمان(عج) این موفقیت را به‌دست آورده‌ایم.
وی با اشاره به بیعت‌شکنی مردم کوفه با مسلم بیان کرد: آن مردم در آن زمان با مسلم بیعت‌شکنی نکردند، بلکه با امام حسین(ع) بیعت‌شکنی کردند.

وی کشتی نجات همه را داشتن تقوا دانست و گفت: کسانی‌که ولایت ندارند، مشکل دارند و اینها هم دین و هم عقل آنها ضعیف است.

captcha