لزوم آگاه‌سازی جامعه نسبت به فرقه‌های انحرافی
کد خبر: 1381855
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۱
امام جمعه شیراز تأکید کرد:

لزوم آگاه‌سازی جامعه نسبت به فرقه‌های انحرافی

گروه اجتماعی: در موضوع فرقه‌های انحرافی باید جامعه را نسبت به تهدیدها و خطرات آن آگاه کنیم و با این آگاه‌سازی به جامعه مصونیت بخشیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، آیت‌الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس امروز، 11 اسفندماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی این استان با تأکید بر اهمیت پرداختن به موضوع فرق و مذاهب اظهار کرد: در موضوع فرقه‌های انحرافی باید جامعه را نسبت به تهدیدها و خطرات آن آگاه کنیم و با این آگاه‌سازی به جامعه مصونیت بخشیم.
وی افزود: برای آگاه‌سازی مردم جامعه باید از توان صدا و سیما و رسانه‌ها استفاده شود که این آگاه‌سازی به گروهی کارشناسی برای پشتیبانی نیاز دارد.
آیت‌الله ایمانی به برگزاری اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در شیراز اشاره کرد و گفت: برگزاری ششمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در شیراز، کاری بسیار ارزشمند و اثرگذار بود و مصوبات این اجلاسیه برای مسائل سیاسی، مذهبی و حوزه و روحانیت در کل کشور مفید خواهد بود.
امام جمعه شیراز همچنین برگزاری مسابقات سراسری قرآن در استان فارس را یک رویداد بزرگ و مهم فرهنگی دانست و بر ضرورت تداوم این‌گونه حرکت‌ها تأکید کرد.

captcha