کرسی‌های تلاوت دانشگاه افسری امام علی(ع) از فردا آغاز می‌شود
کد خبر: 1383277
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۲

کرسی‌های تلاوت دانشگاه افسری امام علی(ع) از فردا آغاز می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن از آغاز کرسی‌های تلاوت دانشگاه افسری امام علی(ع) از سه‌شنبه، 20 اسفندماه با همکاری شورای عالی قرآن خبر داد.

محمدتقی میرزاجانی، رئیس حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، اظهار کرد: کرسی تلاوت قرآن دانشگاه افسری امام علی(ع) با همکاری شورای عالی قرآن از فردا سه‌شنبه، 20 اسفندماه در مسجد دانشگاه افسری امام علی(ع) آغاز و از این پس کرسی‌های تلاوت این دانشگاه روزهای سه‌شنبه هر هفته برگزار می‌شود.

وی درباره نخستین کرسی تلاوت دانشگاه افسری امام علی(ع) گفت: این کرسی اذان‌گاهی سه‌شنبه، 20 اسفندماه با تلاوت آیاتی از قرآن کریم از سوی محمدحسین سبزعلی برگزار خواهد شد.
رئیس حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن با بیان اینکه با آغاز کرسی‌های تلاوت در دانشگاه افسری امام علی(ع)، کرسی‌های هفتگی شورای عالی قرآن به سه کرسی ارتقاء پیدا می‌کند، عنوان کرد: با توجه به جلساتی که با مسئولان قرآنی، دارالقرآن عقیدتی ــ سیاسی ارتش و دارالقرآن دانشگاه افسری امام علی(ع) داشتیم و مذاکراتی که در این زمینه انجام داده‌ایم، شرایط خوبی فراهم شده تا کرسی‌های تلاوت هر هفته در دانشگاه افسری امام علی(ع) برگزار شود.
وی با یادآوری اینکه درخواست برگزاری کرسی‌های تلاوت در دانشگاه افسری امام علی(ع) از سوی این دانشگاه مطرح شد، افزود: با توجه به شرایط مطلوبی که در دانشگاه افسری امام علی(ع) وجود دارد و به دلیل جمعیت دو هزار نفری که در نماز جماعت ظهر و عصر مسجد این دانشگاه حضور پیدا می‌کنند و همچنین پشتیبانی‌هایی که از سوی دانشگاه انجام می‌شود، می‌توانیم کرسی‌های تلاوت خوبی را با استقبال پرشور قرآنیان برگزار کنیم.
وی در ادامه با اظهار امیدواری از اینکه کرسی تلاوت دانشگاه افسری امام علی(ع) نیز بتواند جای خود را در جامعه قرآنی باز کند، گفت: این کرسی‌های تلاوت نیز که کرسی اذان‌گاهی است، به صورت زنده و مستقیم از شبکه رادیویی قرآن پخش می‌شود.
میرزاجانی یادآور شد: کرسی‌های تلاوت شورای عالی قرآن در هفته اول تعطیلات نوروزی برگزار نمی‌شود، اما این کرسی‌ها در هفته دوم که تعطیلات رسمی به پایان می‌رسد، پابرجا خواهد بود.

captcha