دیدار رئیس و کارکنان سازمان صنعت و معدن لرستان با خانواده شهید جمعه دارایی
کد خبر: 1388797
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۰

دیدار رئیس و کارکنان سازمان صنعت و معدن لرستان با خانواده شهید جمعه دارایی

گروه اجتماعی: به‌منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، رئیس و کارکنان سازمان صنعت، معدن و تجارت، لرستان به همراه مدیرکل بنیاد شهید لرستان سه‌شنبه، 27 اسفند با خانواده شهید جمعه دارایی دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، در این دیدار که با هدف پاسداشت یاد و خاطره شهدا در منزل شهید جمعه دارایی واقع در روستای تلوری سفلی که پدر حمزه دارایی، از کارکنان سازمان صنایع، معادن و تجارت استان لرستان است، برگزار شد، حجت‌الله بیرانوند، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمعه دارایی گفت: اقتدار و عظمت امروز ایران اسلامی و پیشرفت‌هایی که در عرصه‌های مختلف علمی، فناوری و هسته‌ای در کشور حاصل شده به برکت خون شهدا به دست آمده و می‌طلبد ما برای همیشه قدردان و پاسداشت خون شهدا باشیم.
وی اضافه کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان افتخار دارد که 35 نفر از کارکنان آن از خانواده معظم شهدا، 23 نفر جانباز و 37 نفر نیز به‌عنوان آزاده ارائه دهنده خدمت به مردم است که امیدواریم با خدمت خالصانه و تکریم ارباب رجوع بتوانیم به وظیفه خود به نحو احسن عمل کنیم.
بیرانوند ادامه داد: حمزه دارایی فرزند شهید جمعه دارایی از کارکنان خوب این سازمان است و در ادامه این مراسم با اهدای لوح سپاس از همسر شهید جمعه دارایی تجلیل شد.

captcha