ساختمان ‌حوزه علمیه خواهران نقده افتتاح می‌شود
کد خبر: 1415992
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۳
همزمان با نیمه شعبان؛

ساختمان ‌حوزه علمیه خواهران نقده افتتاح می‌شود

گروه اجتماعی: مدیر حوزه علمیه خواهران نقده گفت: همزمان با فرارسیدن میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) ساختمان آموزشی جدید حوزه علمیه خواهران این شهرستان افتتاح می‌شود.

شیرین سعیدی، مدیر حوزه علمیه خواهران نقده در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان غربی، اظهار کرد: ساختمان جدید آموزشی حوزه علمیه خواهران این شهرستان در آستانه سالروز میلاد حضرت مهدی‌(عج) به بهره‌برداری می‌رسد.

سعیدی با بیان اینکه مراسم افتتاح این پروژه حوزوی روز پنجشنبه، 22 خرداد ‌با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می‌شود، گفت: این پروژه در دو طبقه با اختصاص کلاس‌های درس و امکانات کتابخانه، سالن اجتماعات و نماز خانه در محیط مناسب احداث شده است.

وی با اشاره به مشکلات حوزه علمیه نقده در‌خصوص نامناسب بودن فضای آموزشی اضافه کرد: ساختمان فعلی که حوزه علمیه در آن مستقر است از ساختمان‌های سازمانی وقف شده است که برای استفاده که از سال‌های گذشته در اختیار حوزه علمیه قرار داشت اما به‌لحاظ  کلنگی بودن ساختمان‌ها مشکلات زیاد بهداشتی و محیطی برای طلاب در این مرکز حوزوی ایجاد می‌کرد.

این مقام مسئول اظهار کرد: احداث ساختمان جدید حوزه علمیه نقده از بهمن ماه سال 91 آغاز شد و همزمان با نیمه شعبان به بهره‌برداری می‌رسد و با تجهیز امکانات باقیمانده این مرکز در سال تحصیلی جدید این ساختمان به طور کامل در اخیتار طلاب قرار می‌گیرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران نقده در ادامه با اشاره به برپایی جشن‌های مهدوی با همکاری هئیت‌های مذهبی و دستگاه‌های اجرایی اضافه کرد: همزمان با نیمه شعبان 20 مبلغ دینی و طلبه از این مرکز حوزوی به محافل دینی جهت تبلیغ اعزام می‌شوند.

captcha