مسیحی استرالیایی در گرگان مسلمان شد
کد خبر: 1417194
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۹

مسیحی استرالیایی در گرگان مسلمان شد

گروه اندیشه: آیت‌الله نورمفیدی برای «پل کریستفر ایلیاس» که با قرائت شهادتین نام علیرضا را برای خود برگزید و به وحدانیت پروردگار متعال و ائمه اطهار(ع) مسلمان شد دعای خیر و آرزوی هدایت روزافزون نمود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گلستان، پل کریستفر ایلیاس، مسیحی مقیم استرالیا بیستم خرداد با حضور در مسجد جامع گلشن گرگان و در محضر آیت‌الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان گلستان با قرائت شهادتین، به دین مبین اسلام تشرف یافت.
آیت‌الله نورمفیدی برای آقای پل کریستفر ایلیاس که با قرائت شهادتین نام علیرضا را برای خود برگزید و به وحدانیت پروردگار متعال و ائمه اطهار(ع) اقرار به مسلمانی کرده است، دعای خیر و آرزوی هدایت روزافزون نمود.
در متن تشرف  آقای پل کریستفر ایلیاس، به دین اسلام و انتخاب مذهب تشیع آمده است:
بسمه‌تعالی
با عنایت خدای تبارک و تعالی و ادعیه خاصه امام زمان(ع) آقای پل کریستفر ایلیاس(علیرضا) اهل کشور استرالیا که از آیین مسیحیت تشرف به دین مبین اسلام و مذهب تشیع درآمدند و با سلامت عقل و تحقیق اقرار به وحدانیت خدای تبارک و تعالی و نبوت آخرین پیامبر خدا محمدبن عبدالله صلی‌الله علیه و آله و سلم و امامت علی‌بن ابیطالب و یازده فرزندانش(ع) داشته و به فرمایش خداوند در قرآن إِنَّ الدِّینَ عِنْدَ اللَّهِ الْإِسْلام‏(آل عمران، 19) رسیده و شامل این آیه کریمه یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ گشته و ان‌شاءالله پایدار بر این عقیده و آنچه در اسلام عزیز هست مورد توجه و عمل به آن داشته و نماینده و سفیر اسلام برای دیگران در جهت پیام الهی باشد.
انسان با این سفرروحانی مسافرت به عالم اعلی و مصاحبت با ساکنان عالم قدس می‌کند و برای تحصیل آن هم از کلمات نورانی قرآن که بر جان پیامبر اعظم صلی‌الله علیه و آله و سلم وحی شده و بیانات پیامبر و امامان معصوم(ع) میسر است.

captcha