گردهمایی مبلغان و مبلغات ممسنی برگزار شد
کد خبر: 1425257
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۳

گردهمایی مبلغان و مبلغات ممسنی برگزار شد

گروه اجتماعی: به‌مناسبت فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان گردهمایی مبلغان و مبلغات با هدف تشریح برنامه‌های این ماه مبارک در شهرستان ممسنی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، به‌مناسبت فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان گردهمایی مبلغان و مبلغات با هدف تشریح برنامه‌های این ماه مبارک امروز، 11 تیر با حضور اعضای مبلغان و مبلغات اعزامی به این شهرستان و اعضای کانون مداحان و شورای هیئات مذهبی در شهرستان ممسنی برگزار شد.
در این گردهمایی حجت‌الاسلام سید درویش زاهدی‌راد، سرپرست تبلیغات اسلامی ممسنی طی سخنانی با اشاره به فرا رسیدن ماه ضیافت الهی گفت: ماه رمضان ماه عبودیت و بندگی است و انسان با روزه خود شدت توجه به دستورات الهی را مورد توجه قرار می‌دهد.
وی افزود: ما باید این ماه را بیش از پیش قدر دانسته و از آن کمال استفاده را کنیم چرا که این ماه، ماه بسیار پر فضیلتی است و با ماه‌های دیگر قابل مقایسه نیست.
حجت‌الاسلام زاهدی عنوان کرد: باید تلاش کنیم تا می‌توانیم از این ماه پر برکت غافل نشویم و با همان غفلتی که در ماه‌های گذشته به سر کرده‌ایم، سپری نکنیم زیرا این ماه، ماهی است سرنوشت ساز که غفلت از آن موجب شقاوت و بدبختی انسان می‌شود.
سرپرست تبلیغات اسلامی ممسنی در ادامه به برنامه‌های تبلیغی این شهرستان اشاره کرد و گفت: یکی از مسائل بسیار مهم تذکر به روزه‌خواری افراد است باید مورد توجه قرار گیرد و این کار باید با محبت انجام شود.
وی، مسائلی همچون مصرف مواد مخدر و آثار سوء آن بر جامعه و فرد، برگزاری محافل و کلاس‌های قرآنی و احکام، امر به معروف و نهی از منکر، محبت و دوستی با مردم و تحمل انتقادات دیگران، همکاری در امر طرح ایتام و پرداخت زکات کمیته امداد امام (ره) را از برنامه‌های مهم تبلیغ برشمرد و خواستار توجه مبلغان و مبلغات و مداحان به این موارد شدند.

captcha