تشریح فعالیت‌های مذهبی سپیدان در رمضان/ طرح «شور قرآنی و رمضان» اجرا می‌شود
کد خبر: 1426514
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۱

تشریح فعالیت‌های مذهبی سپیدان در رمضان/ طرح «شور قرآنی و رمضان» اجرا می‌شود

گروه اجتماعی: اجرای طرح «شور قرآنی و رمضانی» در کانون‌های مساجد، برگزاری همایش «پوشیدگی و پاکدامنی»، همایش «کاتبان وحی»، برپایی نمایشگاه قرآن از جمله برنامه‌های شهرستان سپیدان در ایام رمضان است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، صابر سهرابی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سپیدان امروز، 15 تیر در جمع خبرنگاران در تشریح فعالیت‌های فرهنگی ـ مذهبی این اداره در ایام رمضان گفت: با توجه به نامگذاری سال  و در راستای تحقق‌بخشی بیانات مقام معظم رهبری با رویکرد ایجاد نگرش‌های نو و مبتنی بر نیازهای روز، برنامه‌های اثرگذار فرهنگی، هنری و مذهبی در سال جاری در سپیدان برگزار خواهد شد.
وی افزود: برگزاری نخستین همایش «پوشیدگی و پاکدامنی» با سخنرانی  معاونت هنری اداره‌کل، همایش «کاتبان وحی» با همکاری انجمن خوشنویسان کازرون (کتابت قرآن مجید)، برپایی نمایشگاه خوشنویسی با موضوع آیات قرآنی از جمله فعالیت‌های این  اداره در ایام رمضان  است.
به گفته سهرابی، برگزاری شب شعر آیینی ویژه میلاد امام حسن مجتبی(ع)  وهمچنین برگزاری طرح «شور قرآنی و رمضانی» در 10  کانون فرهنگی ـ هنری  مساجد شهرستان سپیدان شامل برگزاری کلاس‌های روانخوانی، تجوید و تفسیر موضوعی قرآن از دیگر برنامه‌های اداره ارشاد سپیدان در ایام رمضان جاری است.
برگزاری نشست‌های اندیشه اسلامی و اعتقادات دینی ومعرفتی، برگزاری حلقه‌های  منتظران ویژه تبارشناسی و بررسی عقاید و اندیشه وهابیون، سلفی‌ها و تکفیری‌ها و کلاس‌های هنری از دیگر برنامه‌هایی که وی از آنها نام برد.
رئیس اداره ارشاد سپیدان خاطرنشان کرد: همچنین برگزاری برنامه‌های ویژه و خاص لیالی مبارکه قدر از جمله برنامه‌هایی است که امسال به صورت ویژه در شهرستان سپیدان برگزار خواهد شد.

captcha