مکان ثابتی را برای برپایی نمایشگاه‌های تهران در نظر بگیریم
کد خبر: 1431851
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۶
حشمتی:

مکان ثابتی را برای برپایی نمایشگاه‌های تهران در نظر بگیریم

گروه جامعه: رئیس بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن با اشاره به اینکه در یک جمع بندی کلی نگاه مثبتی به فعالیت‌های صورت گرفته دارد، گفت: البته نواقصی هم وجود داشت که راه حل اساسی این است که مکان ثابتی را برای برپایی نمایشگاه‌های تهران در نظر بگیریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا حشمتی، رئیس بیست‌و‌دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در بیان جمع‌بندی خود از برپایی این دوره از نمایشگاه قرآن، گفت: برگزاری این دوره موجب شکل‌گیری تجربه جدیدی در برپایی نمایشگاه قرآن بود و دوستان قدیمی کنار هم جمع شدند و کار بزرگی را به سرانجام رسانده و امکانی را به امکانات شهر تهران و جمهوری اسلامی ایران اضافه کردند.
وی افزود: باغ موزه دفاع مقدس هم مقدس و هم زیبا است و امکان اینکه نمایشگاه‌های دیگری را نیز در این موزه برپا کنیم فراهم است.
رئیس بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن با اشاره به اینکه در یک جمع بندی کلی نگاه مثبتی به فعالیت‌های صورت گرفته دارد، گفت: البته نواقصی هم وجود داشت که می‌شود در سال آینده برطرف کرد اما راه‌حل اساسی این است که مکان ثابتی را برای برپایی نمایشگاه‌های تهران در نظر بگیریم.
وی از آرزوی خود نیز سخن گفت و عنوان کرد: آرزو دارم نمایشگاهی با گستردگی که در ذهن ما است؛ یعنی نمایشگاهی که در کنار آن حتماً نمایشگاه عترت، بازارچه‌های مناسب ماه رمضان و ... نیز وجود داشته باشد، برگزار و بتوانیم برنامه‌ها را با محتوای بیشتری عرضه کنیم.

captcha