کمک به لبنان و غزه دفاع از حریم انقلاب اسلامی ایران است
کد خبر: 1439626
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴
حجت‌الاسلام صدیقی:

کمک به لبنان و غزه دفاع از حریم انقلاب اسلامی ایران است

گروه سیاسی: امام جمعه موقت تهران با تأکید بر اینکه کمک ما به لبنان و غزه صرفاً کمک به مظلوم نیست بلکه دفاع از حریم انقلاب خودمان است، اظهار کرد: دیروز صدام در خانه ما می‌جنگید ولی امروز جبهه مقاومت ما توسعه یافته است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران صبح امروز، 25 مرداد در دهمین همایش سراسری مدیران کانون‌ها و اعضای بسیج فرهنگیان کشور که در قالب دوره توانمندسازی مدیران بسیج فرهنگیان در محل تربیت معلم شهید هاشمی‌نژاد مشهد در حال برگزاری است، با بیان اینکه برخی می‌خواهند شعارهای انقلاب را کمرنگ جلوه دهند، گفت: چنین افرادی درصدد هستند انسان‌های پای کار و جبهه رفته را از عرصه برکنار کرده و در نهایت افراد اشرافی را جایگزین این افراد کنند.

وی خطاب به فرهنگیان که شما امروز دشمنانی دارید که آن‌ها را نمی‌شناسید، گاهی دشمنان لباس عوض کرده و شما تصور نمی‌کنید که آن فرد دشمن باشد، افزود: فتنه سال 88 امتحانی بود برای افرادی که ادعای انقلابی بودن داشتند اما متأسفانه در این امتحان شکست خوردند ولی وقوع چنین مسائلی باعث می‌شود، افراد دشمنان خود را نشناسند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه خدا می‌خواهد ثابت قدمان و عاشقان را این گونه به دنیا نشان دهد، اضافه کرد: خداوند می‌خواهد ما با ارزش‌های سیاسی و فرهنگی غرب پیش نرویم و در حقیقت بندگی کنیم لذا باید بر اساس اصول اسلامی گام برداشته و به‌دنبال هوای نفسانی، ثروت و شهرت نباشیم.

وی با بیان اینکه دین اسلام، دین زندگی است و مانند مسیحیت فقط دین عبادت نیست، بر ادامه راه شهدای انقلاب و اسلام توسط فرهنگیان تأکید کرد و ادامه داد: امام حسین(ع) تمامی هستی خود را در راه دین داد و امامان دیگر نیز دراین راه جان خود را از دست دادند، همچنین در طول انقلاب نیز شهدای بسیاری تقدیم اسلام شد که همه آنان برای بندگی در راه خدا شهید شدند.

حجت‌الاسلام صدیقی با اشاره به اینکه همه جا برای شما باید حکم مسجد را داشته باشد تا به معرفت برسید، عنوان کرد: امام خمینی(ره) از روح بزرگ و بندگی خاصی در برابر خداوند برخوردار بود که می‌فرمود «جنگ جنگ تا پیروزی» بنابراین می‌توان گفت، امروز مقاومت ما در لبنان و غزه است، افرادی که تصور می‌‌کنند ما تنها به آنان کمک می‌کنیم در اشتباه هستند زیرا ما با این کار به خودمان کمک می‌کنیم.

وی با تأکید بر اینکه کمک ما به لبنان و غزه صرفاً کمک به مظلوم نیست بلکه دفاع از حریم انقلاب خودمان است، اضافه کرد: دیروز صدام در خانه ما می‌جنگید ولی امروز جبهه مقاومت ما توسعه یافته است، دشمنان ما مقصودشان سوریه و لبنان و غزه نیست بلکه آنان درصدد مبارزه با جمهوری اسلامی ایران هستند.

امام جمعه موقت تهران به جنگ تحمیلی هشت دفاع مقدس با صدام و مقابله با شرق و غرب اشاره و بیان کرد: کسانی‌که عنوان می‌کنند پس از پیامبر(ص) جانشینی نداشته‌ایم، سکولار بوده‌اند زیرا این مسئله انکار ربوبیت خداوند و جدایی دین از خدا است.

captcha