ترویج معروفات مصونیت‌بخش جامعه از آسیب‎هاست
کد خبر: 1448442
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰
مطلبی:

ترویج معروفات مصونیت‌بخش جامعه از آسیب‎هاست

گروه اجتماعی: قائم مقام دبیر ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، تذکر لسانی را وظیفه همگانی دانست و گفت: ترویج معروفات مصونیت‌بخش جامعه از آسیب‎هاست.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، سیف‌الله مطلبی، قائم مقام دبیر ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری 18 شهریورماه در جمع اعضای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کیار با تأکید بر لزوم ترویج معروفات در جامعه به تشریح برنامه‌های ستاد احیا درسال جاری و تبیین برنامه‌‎های ستادهای احیاء شهرستانی پرداخت و ترویج معروفات را مصونیت بخش جامعه از آسیب‎ها دانست.

وی تذکرلسانی را از برنامه‌های ستاد احیا برشمرد و گفت: احیای فریضتین امر به معروف و نهی از منکر از مهم‌ترین برنامه‌های ستاداحیاء شهرستان‌ها است که شوراهای امربه معروف و نهی از منکر در ادارات نیز باید این رسالت را عملیاتی سازند.

مطلبی صیانت از دین، ارزش‌ها و باورهای مذهبی در ادارات، نظارت عمومی در محل کار و احساس مسئولیت همگانی از ارزش‌های دین است که باید به فرهنگ تبدیل شود.

وی همچنین تاکید کرد: تذکر لسانی وظیفه همگانی باید سرلوحه کارتمامی شوراهای امربه معروف ونهی از منکر ادارات و سایر اقشار قرار گیرد تا سیر جامعه اسلامی در مسیر سعادت محقق شود.

captcha