فردا؛ پایان دوره آموزشی مؤسسه قرآنی «جوان ابرار»
کد خبر: 1450551
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۸

فردا؛ پایان دوره آموزشی مؤسسه قرآنی «جوان ابرار»

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دوره تابستانی آموزش قرآن مؤسسه فرهنگی جوان ابرار ۲۸ شهریور به کار خود پایان خواهد داد.

جواد آذرگون، مدیر مؤسسه فرهنگی ـ قرآنی جوان ابرار تهران در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا)، با بیان این مطلب که این مؤسسه بعد از فعالیت‌های آموزشی به فعالیت‌های پژوهشی و تالیف کتب قرآنی پرداخته است اظهار کرد: دوره آموزشی قرآن در فصل تابستان این مؤسسه فردا، 28 شهریورماه به‌ کار خود پایان خواهد داد.

وی افزود: در این دوره از کلاس‌های آموزشی روخوانی، روان‌خوانی، تجوید، تفسیر و مفاهیم قرآنی برای بالغ بر 50 نفر در هر کلاس برگزار شد.

آذرگون در ادامه اضافه کرد: برای دوره جدید این آموزش‌ها به ارتقای سطح دانش و مفاهیم قرآنی شرکت‌کنندگان اهمیت داده خواهد شد و تلاش می‌شود مقاطع متوسطه و پیشرفته‌ این رشته‌های قرآنی برای شرکت‌کنندگان برگزار شود.

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآنی جوان ابرار تهران ادامه داد: کار پژوهشی و استفاده از قرآن‌آموزان در این پژوهش‌ها از محورهای جنبی فعالیت این مؤسسه بوده و سعی خواهد شد با این کار قرآن‌دوستان را با پژوهش‌های قرآنی بیشتر آشنا کنیم.

وی گفت: نشر کتب مذهبی و قرآنی و ارائه به مؤسسات قرآنی با تخفیف 50 الی 70 درصد از فعالیت‌هایی است که برای توسعه فرهنگ قرآنی از سوی این مؤسسه اجرا می‌شود.

آذرگون ابراز کرد: مؤسسات برای تهیه این کتب و پژوهش‌ها به نشانی تهران، قاسم‌آباد، خیابان شقایق، مؤسسه فرهنگی ـ قرآنی جوان ابرار مراجعه کنند.

captcha