نخستین حلقه قرآنی ایرانیان شب گذشته در مسجدالحرام تشکیل شد
کد خبر: 1454243
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۴
طی حج تمتع ۹۳؛

نخستین حلقه قرآنی ایرانیان شب گذشته در مسجدالحرام تشکیل شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: نخستین حلقه قرآنی ایرانیان با حضور کاروان قرآنی در مکه مکرمه، شب گذشته، چهارم مهر در طبقه سوم مسجدالحرام تشکیل شد.

علیرضا سبحانی، سرپرست کاروان قرآنی جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) اظهار کرد: نخستین حلقه اعضای کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع از جمهوری اسلامی ایران شب گذشته، چهارم مهر در طبقه سوم مسجدالحرام، روبه‌روی حجرالاسود تشکیل شد.
سرپرست کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع با اشاره به استقبال خوبی که از اجرای برنامه قاریان ایرانی در این حلقه صورت گرفت، گفت: در نخستین حلقه قرآنی ایرانیان که بنده نیز تلاوت داشتم، سیدعباس هاشمی، وحید وکیلی، سیدجواد حسینی و مهدی شایق نیز تلاوت داشتند.

وی افزود: همچنین، گروه تواشیح‌ «طه» که در کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع حضور دارند نیز در این حلقه قرآنی به اجرای برنامه پرداختند؛ در ادامه، تمامی اعضای کاروان قرآنی به جمع‌خوانی قرآن پرداختند.
سبحانی ادامه داد: در پایان نخستین حلقه اعضای کاروان قرآنی جمهوری اسلامی ایران که از ساعت 22:30 تا 24 برگزار شد، سعید طوسی، قاری بین‌المللی به قرائت دعای ختم قرآن پرداخت.

وی عنوان کرد: از این پس تا پایان حضور کاروان قرآنی در مکه‌مکرمه هر شب یک حلقه قرآن از ساعت 22:30 تا 24 در طبقه سوم مسجدالحرام، روبه‌روی حجرالاسود برگزار خواهد شد.

سبحانی یادآور شد: طی حضور اعضای کاروان قرآنی جمهوری اسلامی ایران در مکه‌مکرمه هر روز از ساعت 11 یک جلسه قرآن به منظور تلاوت یک جزء از قرآن در بعثه مقام معظم رهبری در مکه‌مکرمه برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: اعضای کاروان قرآنی جمهوری اسلامی ایران هر روز در محافل انس و معرفت، محافل انس با قرآن و همایش‌های بعثه مقام معظم رهبری تلاوت می‌کنند.

انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدیان
|
-
|
۱۳۹۳/۰۷/۰۵ - ۱۳:۴۱
0
0
سلام خوبه که اینا رو منعکس می کنید اما به نظر من دلیل خاصی نداره
اخه که چی مثلا قاریا خوندن میخواین ما حرص بخوریم که چرا باهاشون همراه نبودیم
به نظرم یکم خبراوتونو پرمحتوا تر کنین وگرنه دیگه کمتر میایم سر میزنیم
captcha