اعزام اعضای کاروان قرآنی از فردا به مدینه/ نخستین گروه قرآنیان ۱۸ مهر بازمی‌گردند
کد خبر: 1458476
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۵

اعزام اعضای کاروان قرآنی از فردا به مدینه/ نخستین گروه قرآنیان ۱۸ مهر بازمی‌گردند

گروه فعالیت‌های قرآنی: اعضای کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع از پنجشنبه، ۱۷ مهر به مدینه‌ منوره می‌روند تا پس از اجرای برنامه‌های خود تا دوم آبان به کشور بازگردند.

علیرضا سبحانی، مسئول کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان اینکه پس از پایان یافتن مناسک حج، حجم برنامه‌های کاروان قرآنی در سرزمین وحی کمتر شده است، گفت: طی روزهایی که اعضای کاروان قرآنی در مکه مکرمه حضور دارند، اعضای کاروان هر روز در نمازخانه بعثه مقام معظم رهبری اجرای برنامه دارند.
مسئول کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع افزود: هر روز قبل از اذان ظهر و عصر «بهزاد هژبری» حافظ کل قرآن کریم به همراه دو نفر از قاریان به ترتیل‌خوانی یک جزء از قرآن کریم می‌پردازند و پس از آن نیز اذان ظهر با صدای یکی از قاریان حاضر قرائت می‌شود.
سبحانی ادامه داد: قبل از نماز مغرب و عشاء نیز دو نفر از قاریان به تلاوت تحقیق و یکی از قاریان نیز به قرائت اذان می‌پردازد.
وی در ادامه عنوان کرد: علاوه بر اجرای برنامه در نمازخانه بعثه مقام معظم رهبری در مکه‌ مکرمه، طی روزهای باقیمانده تا حضور اعضای کاروان قرآنی در مکه‌ نیز چندین همایش برگزار می‌شود که اعضای کاروان قرآنی در این همایش‌ها نیز اجرای برنامه خواهند داشت.
مسئول کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع با بیان اینکه اعضای کاروان قرآنی از پنجشنبه، 17 مهر به مدینه‌ منوره اعزام می‌شوند، گفت: در مرحله اول پنج نفر به مدینه‌ منوره می‌روند و بقیه اعضا نیز طی روزهای آتی به مدینه‌ اعزام خواهند شد.
وی ادامه داد: چهار نفر از اعضای کاروان قرآنی که مدینه‌قبل هستند و بعد از مکه همانند سایر اعضا به مدینه برنمی‌گردند، از جمعه، 18 مهر به کشورمان بازمی‌گردند.
سبحانی عنوان کرد: سعید طوسی و مهدی عادلی جمعه، 18 مهر، هادی خانی یکشنبه، 20 مهر و جعفر فردی پنجشنبه، 24 مهر به کشورمان بازمی‌گردند. بقیه اعضای کاروان قرآنی نیز به مدینه بازمی‌گردند.
وی در پایان عنوان کرد: آخرین برنامه کاروان قرآنی در مدینه‌ منوره پنجشنبه، اول آبان خوهد بود که اعضای کاروان دوم آبان مدینه را به سمت ایران ترک می‌کنند.

captcha