تعطیلی جلسات تفسیر قرآن به مناسبت آغاز ماه محرم/ برنامه سخنرانی علما
کد خبر: 1463404
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱

تعطیلی جلسات تفسیر قرآن به مناسبت آغاز ماه محرم/ برنامه سخنرانی علما

گروه اندیشه: در هفته جاری، جلسات تفسیر قرآن حضرات آیات ضیاءآبادی، غروی علیاری، جاودان و قرهی تعطیل است و تنها جلسات تفسیر آیات محقق داماد و ری‌شهری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، جلسات تفسیر قرآن این هفته تهران غالباً به مناسبت ایام محرم و برگزاری مراسم سوگواری مربوط به این ایام تعطیل است و تنها جلسات درس آیات محقق داماد و ری‌شهری به قوت خود باقی است.

بنا بر این گزارش، جلسه تفسیر آیت‌الله ضیاءآبادی، جلسات خصوصی و عمومی تفسیر آیت‌الله غروی علیاری و جلسه تفسیر آیات جاودان و قرهی جلساتی هستند که به مناسبت ایام محرم در این هفته و عموماً در هفته بعد نیز برگزار نخواهند شد.

جلسه تفسیر قرآن آیت‌الله محقق داماد
جلسه تفسیر قرآن در حکمت متعالیه توسط آیت‌الله محقق داماد، روز دوشنبه پنجم آبان‌ماه، ساعت 14، در محل مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران واقع در خیابان ولی عصر، خیابان نوفل لوشاتو، خیابان آراکلیان، پلاک 6 برگزار می‌شود.

جلسه تفسیر آیت‌الله ری‌شهری

جلسه تفسیر آیت‌الله ری‌شهری نیز پنجشنبه هشتم آبان‌ماه، از این هفته بعد از نماز مغرب و عشاء، و با حضور عموم مردم در مصلای شهر ری برگزار خواهد شد.

برنامه جلسات آیت‌الله جاودان در ایام محرم

به گزارش ایکنا، آیت‌الله جاودان نیز از امشب از ساعت 19:30 در هیئت محبان العباس، حسینیه آیت‌الله حق‌شناس، و از روز دوشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه شیخ مرتضی زاهد به نشانی خیابان شهیدمصطفی خمینی، قبل از چهارراه مولوی، سمت چپ، کوچه شهید بالاگر، بن‌بست شهید‌صادقی، پلاک 24 سخنرانی خواهد داشت.

گفتنی است یکی از جلسات سخنرانی ایشان هر شب ساعت 21 از شبکه قرآن سیما پخش خواهد شد.

برنامه جلسات سخنرانی آیت‌الله قرهی در ایام محرم

بر اساس این گزارش، مهدیه القائم المنتظر(ع) نیز از امشب رأس ساعت 19 با سخنرانی آیت‌الله قرهی میزبان عزاداران حسینی خواهد بود.

آیت‌الله قرهی به مدت 13 شب و علاوه بر آن در ظهر تاسوعا و ظهر عاشورا سخنرانی خواهند داشت و مراسم ظهر عاشورا به مقتل‌خوانی ایشان بعد از نماز ظهر و عصر اختصاص خواهد داشت.

علاقه‌مندان به شرکت در این جلسات می‌توانند به مهدیه القائم المنتظر(ع) واقع در تهرانپارس، شهرک حکیمیه، والفجر، انتهای بلوار نور، جنب پارک ساحل مراجعه کنند.

انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نصرتی
|
-
|
۱۳۹۳/۰۸/۰۳ - ۱۸:۲۸
0
0
جلسات آیتا الله ناصری کجا برگزار میشه؟
captcha