تراژدی حمله به بانوان محجبه در استرالیا تکرار شد
کد خبر: 1464377
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱

تراژدی حمله به بانوان محجبه در استرالیا تکرار شد

گروه بین‌الملل: در پی افزایش موج اسلام‌هراسی در استرالیا، بار دیگر یک بانوی مسلمان در این کشور به دلیل حجابش هدف حمله فیزیکی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «Northern Star Weekly»، وی که در اثر این حمله در یکی از خیابان‌های شهر ملبورن، دچار شکستگی از ناحیه دست شد، یکی دیگر از قربانیان افزایش حملات فیزیکی در استرالیا علیه اقلیت مسلمان است.
ابرار احمد، دختر این بانوی مسلمان 48 ساله می‌گوید: مادرم برای خرید به فروشگاه رفته بود و من در ماشین منتظر او بودم که مردی قوی‌هیکل به او نزدیک شد و گفت: «شما مسلمانان برگردید به همان جایی که از آن آمده‌اید».
وی ادامه داد: به محض اینکه مادرم برگشت تا ببیند که چه کسی است که با این لحن زننده بر سر او داد می‌‌کشد، مرد او را هل داد و مادرم به زمین خورد و دستش شکست.
کمی پیش از این نیز یک بانوی مسلمان محجبه دیگر به نام «گومان علی» در شهر «کارلتون» در حومه ملبورن استرالیا هدف حمله قرار گرفت و از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد.
ماه گذشته نیز یک بانوی مسلمان در متروی شهر ملبورن پس از اینکه مورد توهین‌های مکرر قرار گرفت، از داخل قطار بیرون انداخته شد.
ابرار احمد در اعتراض به حملات اخیر علیه مسلمانان اقدام به راه‌اندازی یک جنبش اعتراضی برای مقابله با اسلام‌هراسی و نژادپرستی کرده است.
مقامات شهر ملبورن استرالیا به افزایش حملات علیه مسلمانان اذعان و تصریح می‌کنند که این مسئله نتیجه مستقیم شرایط سیاسی موجود است.
لازم به ذکر است که مسلمانان از حدود دو قرن پیش در استرالیا سکونت داشته‌اند و در حال حاضر حدود 2 درصد از جمعیت 20 میلیونی این کشور را تشکیل می‌دهند.

captcha