دوره‌های تفسیر و مفاهیم قرآن در مؤسسه جوان ابرار برگزار می‌شود
کد خبر: 1466357
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۰

دوره‌های تفسیر و مفاهیم قرآن در مؤسسه جوان ابرار برگزار می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دوره‌های تفسیر و مفاهیم قرآن با هدف ارتقای سطح دانش و مفاهیم قرآنی در مؤسسه جوان ابرار تهران برگزار می‌شود.

جواد آذرگون، مدیر مؤسسه فرهنگی ـ قرآنی جوان ابرار تهران در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این مطلب اظهار کرد: دوره آموزشی قرآن برای ترم جدید این مؤسسه از 20 آبان‌ماه  شروع بکار خواهد کرد و بالغ بر 230 قرآن‌آموز از 6 سال تا 60 سال در این کلاس‌ها شرکت خواهند داشت.

وی افزود: در این دوره‌های آموزش قرآن، روخوانی، روان‌خوانی، تجوید، تفسیر و مفاهیم به مدت سه ماه و هر هفته دو کلاس از این دوره‌ها برپا می‌شود.

مدیر مؤسسه فرهنگی ـ قرآنی جوان ابرار تهران اشاره کرد: برای دوره جدید این آموزش‌ها برنامه‌ریزی‌هایی شده است که پس از هر پنج جلسه آزمون میان ترم از شرکت‌کنندگان گرفته خواهد شد تا این افراد در همه مقاطع آموزشی از آمادگی خوبی برخوردار باشند.

آذرگون ابراز کرد: ارتقای سطح دانش و مفاهیم قرآنی از اهداف اصلی دوره‌های تفسیر و مفاهیم قرآن این مؤسسه بوده و تلاش خواهد شد در این دوره‌ها از اساتید موفق و کارآمد استان تهران استفاده شود.

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآنی جوان ابرار تهران ادامه داد: افرادی که تمایل دارند در این کلاس‌ها شرکت کنند، می‌توانند به نشانی تهران، قاسم‌آباد، خیابان شقایق، مؤسسه فرهنگی ـ قرآنی جوان ابرار مراجعه کنند.

captcha