شعارهای مسئولان برای پيشبرد اهداف قرآنی مغاير با عملكردشان است
کد خبر: 1487546
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۸۵ - ۱۲:۴۶
ايجاد تسهيلات برای نخبگان قرآنی(12)

شعارهای مسئولان برای پيشبرد اهداف قرآنی مغاير با عملكردشان است

گروه فعاليت‌های قرآنی: شعارهای مسئولان برای اجرای برنامه‌های قرآنی مغاير با عملكردشان است، درحالی كه بايد رفتارها و عملكردشان متجلی از شعارهايشان باشد.

«حميد شاكرنژاد» ، قاری بين‌المللی در گفت ‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، ضمن بيان اين مطلب اظهار كرد: مسئولان برنامه‌های قرآنی در سراسر كشور اقدامات ريشه‌ای برای پيشرفت اهداف و برنامه‌ها قرآنی انجام نمی‌دهند و اجرای بهينه فعاليت‌های قرآنی نياز به برنامه‌های‌ريزی اساسی دارد.
شاكرنژاد يادآور شد: مسئولان از نخبگان قرآنی انتظار كسب رتبه‌های عالی در مجامع كشوری و بين‌المللی قرآنی دارند، درحالی‌كه تاكنون حتی كمترين تسهيلات را برای آنها در نظر نگرفته‌اند.
شاكرنژاد يادآور شد: قاريان بين‌المللی برای كسب رتبه در مسابقات سراسری و بين‌المللی بسيار تلاش كرده، و زحمت كشيد‌ه‌اند، درحالی‌كه مسئولان حداقل امكانات را نيز برای آنها در نظر نمی‌گيرند.
وی گفت: نخبگان قرآنی در مراحل مختلف با مشكلات عديده‌ای روبه‌رو هستند و هيچ سازمان و مسئولی اهالی قرآنی را ‌حتی برای رفع اين مشكلات راهنمايی نمی‌كند.
وی تصريح كرد: در تسهيلاتی كه برای نخبگان كشوری از جمله نخبگان ورزشی والمپيادها در نظر گرفته شده، نخبگان قرآنی سهمی ندارند و اين كم‌لطفی نسبت به نخبگان قرآنی در سازمان‌های مختلف به‌وضوح مشهود است.
شاكرنژاد تأكيد كرد: نبود سازمان واحد قرآنی برای پشتيبانی وحمايت از اهالی قرآن، عهده‌دار شدن مسئوليت تأمين و رفع مشكلات نخبگان قرآنی، مهم‌ترين معضلی است كه خادمان و نخبگان قرآنی با آن مواجه هستند.
وی درباره مشكلاتی كه خود به عنوان يك قاری بين‌المللی با آن مواجه است، افزود: درحال‌حاضر بزرگ‌ترين مشكل من خدمت سربازی است، كه بسياری از برنامه‌های قرآنی و سفرهای خارجی برای ارائه اين برنامه مسكوت مانده است و به هر سازمان و نهادی برای كسب حمايت و كمك از آنها درباره اين موضوع مراجعه می‌كنم، بی‌نتيجه است.
captcha