شركت بيش از 150 قرآن‌آموز در كانون آموزش قرآن «اصحاب‌المهدی» تهران
کد خبر: 1489728
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۸۵ - ۱۱:۴۰

شركت بيش از 150 قرآن‌آموز در كانون آموزش قرآن «اصحاب‌المهدی» تهران

كانون آموزش قرآن «اصحاب المهدی» با شروع فصل تابستان و به منظور جذب كودكان و نوجوانان به آموزه‌های قرآنی كلاس‌های متنوع قرآنی برگزار می‌كند.

به گزارش خبرنگار افتخاری ايكنا، كانون فرهنگی «اصحاب المهدی» به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و همچنين جذب كودكان به آموزه‌های قرآنی و تعميق مبانی دينی در نهاد آنان اين دوره‌های آموزشی را برگزار كرده است.
زهرا ايلان‌لو، مسئوول كانون فرهنگی اصحاب‌المهدی در اين باره گفت: در تابستان امسال سعی كرديم برنامه‌های متنوع‌تری در موضوعات قرآنی ويژه‌ی سطوح مختلف سنی برگزار كنيم.
وی ادامه داد: اجرای طرح بشارت، حفظ قرآن، تدبر در قرآن و احكام با شركت بيش از 150 نفر از علاقه‌مندان در اين كلاس‌ها از ديگر برنامه‌های اين كانون قرآنی است.
ايلان‌لو در خصوص كلاس‌های قرآنی گفت: در طرح بشارت، قرآن‌آموزان كلمه به كلمه با معانی قرآن آشنا می‌شوند و در كلاس تدبر در قرآن به تجزيه و تحليل مفاهيم قرآنی می‌‌پردازند.
وی اظهار داشت: كلاس حفظ قرآن در دو سطح برگزار می‌شود كه در سطح حفظ با اشاره گروه‌های سنی سه تا هفت سال و هفت تا ده سال شركت دارند و سطح ديگر آن حفظ جزء اول و دوم قرآن در گروه سنی نوجوانان است.
ايلان‌لو، در پايان گفت: كودكان قرآن‌آموز پس از گذراندن اين كلاس‌ و شركت در آزمون صاحب گواهی‌نامه‌ی پيش‌دبستانی قرآنی می‌شوند و بزرگسالان شركت‌كننده در اين دوره‌ها نيز موفق به دريافت دانشنامه‌ی قرآنی كانون آموزش قرآن خواهند شد.
captcha