نگاهی بر فعاليت‌های قرآنی مركز فعاليتهای قرآنی «صباح بابل»
کد خبر: 1520324
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۸۵ - ۱۳:۱۹

نگاهی بر فعاليت‌های قرآنی مركز فعاليتهای قرآنی «صباح بابل»

گروه فعاليت‌های قرآنی: مركز فعاليت‌های قرآنی مردمی «صباح بابل» به همت سازمان تبليغات اسلامی استان مازندران با 120 نفر عضو فعال از تيرماه سال جاری فعاليتهای قرآنی خود را آغاز كرد.

«خليلی» مسؤول كانون قرآن اداره تبليغات اسلامی بابل در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) شعبه مازندران، ضمن اعلام اين خبر گفت: ساختمان مركز فعاليت‌های قرآنی مردمی صباح، در تيرماه سال جاری به همت هيئت امناء مسجد قائم (عج) (كتی شرقی بابل) و با كمك و همكاری سازمانها و نهادهای مردمی و اداره تبليغات اسلامی بابل بنا شد و كار آموزش قرآن و اجرای برنامه‌های قرآنی و مذهبی را آغاز كرد.
همچنين «صغری رزاقی» مدير مركز قرآنی صباح در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران اعلام كرد: اين مركز در اوايل روزهای تأسيس، اقدام به جذب قرآن آموزان كرده و در حال حاضر 120 شكوفه قرآنی و بانوان قرآن‌آموز مشغول فراگيری آموزش قرآنی در اين مركز هستند.
وی در ادامه گفت: طرح درسی اين مركز بر اساس برنامه ابلاغی از سوی سازمان تبليغات اسلامی بابل اجرا شد و مورد استقبال خوبی از سوی فراگيران قرار گرفته است .
مدير مركز فعاليت‌های قرآنی مردمی صباح فعاليت‌های اين مركز را در تابستان 58 برپايی كلاس‌های مختلف احكام، آموزش دعا و روخوانی و روانخوانی قرآن اعلام كرد و افزود: برگزاری مراسم شبی با قرآن، اجرای طرح بينات و برنامه‌های ويژه شب‌های قدر از جمله ديگر فعاليت‌های اين مركز در ماه مبارك رمضان بوده است.
وی از مسؤول دارلقرآن الكريم استان و كانون قرآن بابل به دليل حمايت‌های همه‌جانبه به اين مركز تشكر كرد و رشد و توسعه فعاليت مراكز قرآنی در استان را از خداوند متعال خواستار شد.
captcha