انديشمند آفريقايی: تبعيت مردم ايران از قرآن و اهل‌بيت باعث پيروزی آنها شد
کد خبر: 1574696
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۸۶ - ۱۱:۴۷

انديشمند آفريقايی: تبعيت مردم ايران از قرآن و اهل‌بيت باعث پيروزی آنها شد

گروه سياسی: تبعيت مردم ايران از اين دو منبع گران (قرآن و اهل‌بيت) باعث شد تا به پيروزی دست يابند و به تبع آن به دست‌آوردهای ديگری چون دست‌يابی به انرژی هسته‌ای دست يابند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)حجت الاسلام والمسلمين هارون البردی از سيرالئون آفريقا با حضور در نخستين كنگره بين‌المللی بزرگداشت حافظ كل قرآن كريم و حضور در محل امامزاده 72 تن ساروق يعنی محل نزول قرآن بر قلب مطهر محمد كاظم كريمی ساروقی به رهنمودهای رهبر كبير انقلاب اشاره كرد و گفت: پيروزی انقلاب اسلامی ايران به دليل آن بود كه مردم ايران به خط قرآن و اهل بيت(ع) بازگشتند و همه مسلمانان بايد اين خط را دنبال كنند كه اگر دنباله‌رو قرآن و اهل بيت باشند، در دنيا همه چيز به دست خواهند آورد.
وی ادامه داد: تبعيت مردم ايران از اين دو منبع گران باعث شد تا به اين پيروزی دست يابند و به تبع آن به دست‌آوردهای ديگری چون دست‌يابی به انرژی هسته‌ای دست يابند.
وی علت توطئه‌های بسيار دشمنان را اتكای ملت ايران به اين منابع ارزشمند عنوان كرد و گفت: اين منابع گرانبها رعب به دل دشمنان انداخته و آنان به ناچار دست به چنين توطئه‌هايی می‌زنند.
اين انديشمند سيرالئونی در ادامه تصريح كرد: كشورهای اسلامی بسياری هستند كه قرآن در دست دارند، اما به دليل عدم پيروی از قرآن و اهل بيت (ع) امروز نه تنها از دشمنان اسلام پيروی می‌كنند، بلكه دشمن خود نيز هستند.
اين روحانی اهل سيرالئون آفريقا در ادامه يادآور شد: ازهمه مهمتر آنكه آنان به عنوان ابزاری در دست دشمنان اسلام هستند كه در راه رسيدن به اهداف و منافع دشمنان گام بر می‌دارند.
هارون البردی در بخش ديگری از سخنان خود به اقدامات مقامات چمهوری اسلامی ايران اشاره كرد و گفت: مقامات ايرانی از قشرهای مختلف و ملل گوناگون در اين گردهمايی دعوت به عمل آورده تا به شما ملت غيور ايران نشان دهد كه ملت ايران دارای دوستان بسياری است و انقلاب ايران تنها انقلاب ملت ايران نيست، بلكه موفقيت كليه ملل مسلمان و پيروان قرآن و اهل بيت(ع) است.
captcha