تربيت هزار قرآن‌آموز در مهد قرآن نهاوند
کد خبر: 1714125
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۸۷ - ۱۱:۳۰

تربيت هزار قرآن‌آموز در مهد قرآن نهاوند

گروه فعاليت‌های قرآنی: مهد قرآن شهرستان نهاوند از بدو تأسيس تا كنون موفق به تربيت هزار قرآن‌آموز در رشته‌های مختلف قرآنی شده است.

«زهرا كيانی» مسئول مهد قرآن شهرستان نهاوند، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) با بيان اين مطلب تصريح كرد: مهد قرآن نهاوند در بهمن‌ماه سال 1382 تشكيل شد كه جزو اولين كانون‌های قرآنی شهرستان نهاوند است و از بدو تأسيس با وجود مشكلات فراوان مالی و نبود مكان مناسب موفق به تربيت هزار قرآن‌آموز در رشته‌های مختلف قرآنی شده است.
مسئول مهد قرآن شهرستان نهاوند در ادامه افزود: در طی اين سال‌ها مهد قرآن نهاوند حافظان قرآنی بسياری را تربيت كرده است كه «فاطمه گرايی» و «زهره گرايی» حافظ 24 جزء قرآن و «زهرا عباسيان» حافظ 20 جزء قرآن كريم از جمله حافظان اين مركز هستند.
كيانی فعاليت‌های كنونی مهد قرآن نهاوند را عنوان و بيان كرد: دوره‌های روخوانی، تجويد، حفظ و مفاهيم قرآن از برنامه‌های دائمی اين كانون است و به تازگی ثبت‌نام از علاقه‌مندان به منظور شركت در برنامه حفظ سه ساله قرآن كريم زير نظر مركز هماهنگی، توسعه و ترويج فعاليت‌های قرآنی كشور نيز آغاز شده است.
وی در ادامه به برگزاری دوره تربيت مربی قرآن اشاره كرد و افزود: مهد قرآن نهاوند در حال زمينه‌سازی و انجام كار كارشناسی برای ارائه دادن يك طرح جديد به منظور آموزش حفظ جزء 30 قرآن كريم است كه اوايل سال آينده با مورد قبول قرار گرفتن اين طرح از طرف كارشناسان قرآنی اين دوره تربيت مربی برگزار خواهد شد.
يادآوری می‌شود علاقه‌مندان برای شركت در كلاس‌های مهد قرآن نهاوند می‌توانند به نشانی نهاوند، ميدان قيصريه، جنب درب ورودی امام‌زاده محمد(ص)، مهد قرآن نورالهدی نهاوند مراجعه كنند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۰۰:۱۲
0
0
با سلام من در این دوره شرکت داشتم این خبر مربوط به حدودا هشت نه سال پیش است
captcha