اعلام آمادگی اداره تبليغات اسدآباد برای احيای ستاد امربه معروف ونهی از منكر
کد خبر: 1760126
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۶:۰۰

اعلام آمادگی اداره تبليغات اسدآباد برای احيای ستاد امربه معروف ونهی از منكر

گروه اجتماعی: اداره تبليغات اسلامی اسدآباد آمادگی خود را برای احيای ستاد امر به معروف و نهی از منكر اين شهرستان اعلام كرد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) شعبه همدان، شنبه پانزدهم فروردين ماه، مصادف با سالروز ولادت امام حسن عسگری(ع) و به منظور تبريك سال جديد، حجت الاسلام «موسی محبی»، رئيس اداره تبليغات اسلامی اسدآباد با امام جمعه اين شهرستان ديدار كرد.
خاطرنشان می شود، در اين ديدار رئيس اداره تبليغات اسلامی اسدآباد به ارائه برنامه های انجام شده در سال گذشته پرداخت و خواستار همكاری بيشتر مسئولان دفتر امام جمعه با اين اداره در زمينه اجرای برنامه های فرهنگی و برگزاری گفتمانهای دينی شد.
وی اضافه كرد: اين اداره آمادگی دارد تا برای احيای امر به معروف و نهی از منكر شهرستان از هر هيئت دو نفر را به اين ستاد معرفی كند تا ستاد امر به معروف و نهی از منكر بهتر بتواند در اين امر كوشا باشد.
حجت الاسلام «موسی سالمی»، امام جمعه مردم اسدآباد نيز ضمن خرسندی از اين ديدار و قدردانی از برنامه های اجرايی اداره تبليغات اسلامی درباره برنامه های سال جديد مطالبی را بيان كرد و افزود: امسال جا دارد تا از برنامه های فرهنگی- مذهبی به نحو شايسته تری استقبال شود و اصلاح امور را هم در نظر بگيريم.
captcha