تلاش‌های امام (ره) در انقلاب فصلی نوين فراروی بشريت گشود
کد خبر: 1782267
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۰:۵۵

تلاش‌های امام (ره) در انقلاب فصلی نوين فراروی بشريت گشود

گروه سياسی: دادستان كشور به ابعاد شخصيتی امام خمينی به عنوان بزرگترين شخصيت قرن اشاره كرده و تاكيد كرد: تلاش‌های امام از 15 خرداد 42 تا امتداد انقلاب اسلامی و تا افق آينده مسير تاريخ را عوض كرد و فصلی نوين فراروی بشريت گشود.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) به نقل از روابط عمومی دادستانی كل كشور،‌ آيت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی دادستان كل كشور در جمع فرماندهان و پرسنل حفاظت اطلاعات ستاد‌كل نيروهای مسلح طی سخنانی با اشاره به اهم مسائل امنيتی كشور گفت: كنترل و انسداد مرزها و نقش‌آفرينی موثر نيروهای مسلح در برقراری امنيت و صيانت از تماميت ارضی كشور رسالتی مقدس است كه بايد مورد عنايت جدی قرار گيرد.
وی اظهار داشت: آحاد مردم بايد در جهت صيانت از آرمان‌های بلند امام و رهبری اهتمام بورزند و خصوصا در مواجهه با هجمه‌های ناتوی فرهنگی به توانمندسازی خود و مقابله مقتدرانه و حكيمانه با متعرضان به جغرافيای فكری مبتنی بر هويت اسلامی و ايران بپردازند.
دادستان كل كشور مقاومت و استقامت بر مدار اهداف ايجاد ظرفيت برای تحول و بكارگيری استراتژی قرآنی شكر و صبر را ضروری دانسته و تصريح كرد: برای پيروزی در هر عرصه‌ای بايد مجاهدت ورزيد و برای فتح قله‌ها بايد ملزومات و زمينه‌ها را فراهم كرد.
دری نجف‌آبادی با اشاره به فرا رسيدن سالگرد سوم خرداد گفت: حماسه فتح خرمشهر و يكايك شهيدان سفر از اين رخداد تاريخی همواره در صفحه ذهن افتخارات ملت ايران باقی است و پايمردی، مقاومت، مردانگی، فداكاری، از خودگذشتگی، پرهيز از غفلت، غرور و فريب رمز پيروزی ملت ايران در آن دوران بود و امروز نيز اين روند بايد تداوم يابد.
وی با گراميداشت ياد و خاطره امام راحل اظهار داشت: از 15 خرداد 42 تاكنون ميراث گرانبهای امام ميوه می‌دهد و بركت می‌افزايد و افتخار می‌آفريند و بايد برای آينده تغيير كنيم و در دهه پيشرفت مبتنی بر عدالت به سمت افق درخشان 1404 حركت كنيم.
دادستان كشور به ابعاد شخصيتی امام خمينی به عنوان بزرگترين شخصيت قرن اشاره كرده و تاكيد كرد: تلاش‌های امام از 15 خرداد 42 تا امتداد انقلاب اسلامی و تا افق آينده مسير تاريخ را عوض كرد و فصلی نوين فراروی بشريت گشود.
دری نجف‌آبادی با اشاره به نقش و جايگاه نيروهای مسلح در تثبيت نظام اسلامی و تامين تماميت ارضی گفت: هر خطری جامعه را تهديد كند پشتوانه نظام نيروهای مسلح است كه با اقتدار، صلابت و سلامت پايداری در راه خدا و آرمان‌ها بزرگترين خدمت را به ملت و آرمان‌ها ارائه می‌كند.
دری نجف‌آبادی اعمال حفاظت اخلاقی، معنوی و فيزيكی و آگاهی‌بخشی به سيستم در زمينه مسائل حفاظتی و مراقبتی را از ديگر رسالت‌های حفاظت اطلاعات در نيروهای مسلح دانست.
دری نجف‌آبادی با تسليت رحلت حضرت آيت‌الله بهجت (ره) اظهار داشت: آيت‌الله بهجت عارفی روشن‌ضمير و فقيهی والامقام بود كه زندگی‌ای ساده‌تر از آنچه تصور می‌شود، داشت و از جهات مختلف اخلاقی و معرفتی، الگوی فرزانگی و تقوی بود، لذا بايد به ايشان تاسی كرد.
captcha