مالزی؛ ميزبان سمينار علمی و فرهنگی«ابن عربی»
کد خبر: 1793759
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۸۸ - ۰۹:۰۸

مالزی؛ ميزبان سمينار علمی و فرهنگی«ابن عربی»

گروه انديشه و علم: سمينار علمی و فرهنگی «ابن عربی» عارف و فيلسوف جهان اسلام، سوم تيرماه، به همت رايزنی فرهنگی ايران در كوآلالامپور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، «محمد حسن واحدی» رايزن فرهنگی جمهوری اسلامی ايران در مالزی درباره برگزاری سيمنار علمی و فرهنگی«ابن‌عربی» گفت : برگزاری اين سمينار در ادامه تبادلات فرهنگی و اقدامات مشترك علمی و فرهنگی ميان دو كشور ايران و مالزی است؛ ما برآنيم تا سطح همكاری‌های علمی و فرهنگی دو كشور را توسعه داده و در اين راستا به تلاش و هماهنگی خود برای اجرای برنامه‌های جديد بيفزاييم؛ رايزنی فرهنگی برنامه‌های ديگری نيز در دستور كار دارد كه به خواست خداوند در آينده به اطلاع عموم خواهد رساند.
وی افزود: سمينار علمی و فرهنگی«ابن عربی» كه به پيشنهاد رايزن فرهنگی ايران و به‌طور مشترك با دانشگاه«يو. ام»مالزی برگزار می‌شود سومين برنامه فرهنگی مشترك رايزنی است كه به اجرا در خواهد آمد.
رايزنی فرهنگی ايران تصريح‌كرد:دانشگاه«يو. ام»مالزی نسبت به تداوم همكاری‌های علمی و فرهنگی با رايزنی فرهنگی ايران علاقمند و به طرح‌ها و پيشنهادهای ما پاسخ مثبت داده است؛ رايزنی فرهنگی قصد دارد تا از ظرفيت‌های موجود در دانشگاه ياد‌شده بهره گيرد و زمينه همكاری‌های بيشتر را افزايش دهد.
captcha