مسابقات اذان‌گويی ويژه‌ دانش‌آموزان شازندی برگزار شد
کد خبر: 1883293
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۳:۱۹

مسابقات اذان‌گويی ويژه‌ دانش‌آموزان شازندی برگزار شد

مسابقات اذان‌گويی دانش‌آموزان پسر در مقطع راهنمايی و متوسطه شهرستان شازند و روستاهای اطراف، پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه در دانشگاه آزاد اسلامی اين شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) در شازند، در مسابقه اذان‌گويی كه از ساعت 8تا 11:30 روز 15 بهمن‌ماه برگزار شد، 96 نفر از دانش‌آموزان پسر شهرستان شازند و روستاهای اطراف در مقاطع راهنمايی و دبيرستان با يكديگر به رقابت پرداختند.
در اين مسابقه ابتدا دانش‌آموزان شركت‌كننده اذان‌گويی كرده و سپس بعد از گفتن اذان از آنها امتحان كتبی با موضوع چگونگی تلفظ كلمات اذان و اذان حلقومی و بعد از آن امتحان صحيح‌خوانی نماز اخذ شد.
همچنين صبح امروز 17 بهمن‌ماه در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان شازند مسابقه احكام ويژه دانش‌آموزان پسر مقاطع راهنمايی و متوسطه برگزار شد.
در مسابقه احكام كه از ساعت 8 تا 13 به طول انجاميد، 110 نفر از دانش‌آموزان پسر شهرستان شازند و روستاهای اطراف در مقاطع راهنمايی و دبيرستان به رقابت با يكديگر پرداختند.
در اين مسابقه ابتدا دانش‌آموزان كتاب احكام مربوط به پايه خود را امتحان دادند، سپس از آنها امتحان صحيح‌خوانی نماز اخذ شد و بعد از آن دانش‌آموزان برخی از دستورات احكام را به صورت عملی انجام دادند.
captcha