جشنواره قرآنی عقيدتی ـ سياسی نيروی انتظامی شادگان برگزار شد
کد خبر: 1884720
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۹:۵۱

جشنواره قرآنی عقيدتی ـ سياسی نيروی انتظامی شادگان برگزار شد

نمايندگی دانشگاه آزاد اسلامی شادگان: جشنواره قرآنی عقيدتی ـ سياسی نيروی انتظامی شادگان، شامگاه 19 بهمن‌ماه در اين شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) شعبه خوزستان، در ابتدای اين جشنواره قرآنی كه با حضور حجت الاسلام و المسلمين «مرتضی روحانی»، رئيس عقيدتی ـ سياسی فرماندهی انتظامی استان خوزستان و جمعی از مسئولان شهرستان شادگان برگزار شد، «امين داودی»، از قاريان ممتاز نيروی انتظامی اين شهرستان، آياتی از سوره مباركه فجر را تلاوت كرد.
در ادامه اين مراسم، حجت‌السلام و المسلمين «رحيم عبدالخانی» رئيس عقيدتی ـ سياسی نيروی انتظامی شادگان، در سخنان كوتاهی با اشاره به لزوم پرداختن به قرآن كريم در زندگی عملی انسان‌ها، خواستار توجه بيشتر مسئولان ذيربط برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در بين خانواده‌های نيروی انتظامی شد.
در ادامه، «سيد جاسم موسوی» قاری بين‌المللی قرآن كريم، به تلاوت آياتی از سوره‌های زمر و غافر پرداخت و پس از آن حجت‌الاسلام و المسلمين «مرتضی روحانی»، رئيس عقيدتی ـ سياسی نيروی انتظامی استان خوزستان، در سخنانی با اشاره به ابعاد گوناگون قرآن كريم به عنوان سرلوحه زندگی بشر، گفت: متأسفانه تاكنون نتوانسته‌ايم از ظرفيت‌های اين كتاب آسمانی در زندگی عملی خود استفاده كنيم.
وی افزود: بايد به گونه‌ای برنامه‌ريزی كنيم تا بتوانيم از هر آيه قرآن كريم، به عنوان دستور عملی و كاربردی در زندگی استفاده كنيم و اين امر ميسر نخواهد بود مگر با فهم دقيق معانی والای اين كتاب آسمانی.
در پايان اين مراسم، به نفرات برگزيده جشنواه قرآنی عقيدتی ـ سياسی نيروی انتظامی شادگان كه در طول دهه فجر برگزار شده بود، هدايايی اهدا شد.
يادآور می‌شود، اين جشنواره قرآنی به مناسبت سی‌ويكمين سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی ايران و به همت عقيدتی ـ سياسی نيروی انتظامی شهرستان شادگان، در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی اين شهرستان برگزار شد.
captcha