جوانان قرآنی وارد تهران شدند
کد خبر: 1950547
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۶

جوانان قرآنی وارد تهران شدند

گروه فعاليت‌های قرآنی: با اتمام پذيرش شركت‌كنندگان در بخش قرآن و جوان جشنواره ملی جوان ايرانی، 100 جوان برتر قرآنی با حضور در تهران از امروز 13 تيرماه در مرحله نهايی اين مسابقات به رقابت می‌پردازند.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، مرحله پذيرش 100 شركت‌كننده در بخش قرآن و جوان جشنواره ملی جوان ايرانی، صبح امروز، يك‌شنبه، 13 تيرماه از ساعت 10 تا 12 در هتل المپيك انجام شد.
در رشته قرائت بانوان، نزيهه جنامی از استان خوزستان، صغری خورشيدی از استان گيلان، زهرا سهرابی از استان كرمانشاه، طاهره عبداللهی از استان قزوين، مهتاب عيدی از استان لرستان، مريم منصوريان‌فر از استان اصفهان و مريم ولی‌زاده از استان لرستان در اين مسابقات شركت می‌كنند.
در رشته قرائت آقايان، مجتبی پرويزی از استان تهران، حسن دانش از استان يزد، حسين رفيعی از استان گيلان، سيد جاسم موسوی از استان خوزستان، حامد ولی‌زاده از استان آذربايجان غربی و عباس هاشمی از استان بوشهر به مرحله نهايی مسابقات راه پيدا كردند.
سيدحامد ابطحی از استان بوشهر، سيد‌رضا حسينی از استان يزد، غلامرضا خليلی از استان اصفهان، معين رنجبر از استان كرمانشاه، علی‌اصغر شمس‌آبادی از استان خراسان رضوی و محمدرضا علمايی از استان تهران در رشته اذان با يكديگر به رقابت می‌پردازند.
سيد‌محمدحسين بلاغی‌مبين از استان آذربايجان شرقی، سيدعطاءالله حسينی از استان بوشهر، عليرضا خليلی از استان اصفهان، تقی رجب‌نژاد از استان مازندران، علی صافی از استان قم و علی‌اكبر كاظمی از استان يزد از متسابقان رشته تواشيح و همخوانی هستند.
در رشته ترتيل، محمدمهدی آزاد از استان تهران، مرتضی خدابخشی از استان گيلان، مهدی شايق از استان يزد، سجاد واعظی از استان بوشهر به مرحله نهايی اين مسابقات راه يافتند.
محمدحسن حسن‌زاده از استان يزد، مرتضی زينلی از استان اصفهان، ياسر نوری از استان مازندران نفراتی هستند كه در رشته ابتهال بخش قرآن و جوان در مرحله نهايی جشنواره جوان ايرانی شركت می‌كنند.
نسرين جعفری از استان اصفهان، زهره حيدری از استان فارس، فاطمه شيرازی از استان تهران، زينب صالح‌بيگ از استان يزد، هدی صراف‌ها از استان قزوين، زهرا عابدی از استان آذربايجان شرقی، اعظم محمدی از استان هرمزگان، فاطمه افشار ايرانی از استان قزوين، برگزيدگان رشته حفظ كل بانوان هستند.
محمد انگشتبه از استان بوشهر، فرهاد رشوندی از استان قزوين، شجاع زويدات از استان خوزستان، هاشم سلطانی‌نژاد از استان كرمان، حسين فراهانی از استان تهران، محمد‌جواد محمدی‌مجد از استان خوزستان و مرتضی محمدنژاد از استان آذربايجان غربی به عنوان برگزيدگان رشته حفظ كل آقايان شناخته شدند.
اسامی شركت‌كنندگان در رشته حفظ 15 جزء آقايان عبارت است از: مجيد باقری از استان تهران، محمد ذوالفقاری از استان اصفهان، وحيدرضا رضائی از استان اصفهان، جاسم شميری از استان خوزستان، عبدالكريم قاسمی‌راد از استان خوزستان، محمدحسن واعظی از استان بوشهر، حسين معتمدی از استان اصفهان و محمود بابايی از استان تهران.
در رشته حفظ 15 جزء بانوان، مريم جان‌نثاری از استان اصفهان، فاطمه رضايی از استان آذربايجان شرقی، طيبه ضرابی‌نژاد از استان قزوين، مريم تقی‌زاده از استان تهران، طاهره نايبی‌موحد از استان قم، مريم وفادار از استان تهران، زينب تونئی از استان اصفهان به مرحله نهايی اين مسابقات رسيدند.
برگزيدگان بخش مقالات بخش قرآن و جوان در مرحله نهايی جشنواره جوان ايرانی نيز هادی حسنلو از استان قم، عذرا طباطبايی‌حكيم از استان تهران و سميه مهدوی‌نژاد از استان سمنان شناخته شدند.
يادآوری می‌شود كه مراسم اختتاميه بخش قرآن جشنواره ملی جوان ايرانی عصر روز دوشنبه، 14 تيرماه، از ساعت 18:30 تا 20:30 در هتل المپيك برگزار، و در پايان از 33 نفر برگزيده قرآنی در 11 رشته تجليل و قدردانی می‌شوند.
captcha