آغاز رقابت‌های روز دوم جشنواره قرآن و جوان ايرانی/ اختتاميه امشب برگزار می‌شود
کد خبر: 1951083
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۸۹ - ۰۷:۵۰

آغاز رقابت‌های روز دوم جشنواره قرآن و جوان ايرانی/ اختتاميه امشب برگزار می‌شود

گروه فعاليت‌های قرآنی: برنامه‌های دومين روز از مرحله نهايی بخش قرآن و جوان جشنواره ملی جوان ايرانی صبح امروز،‌ 14 تيرماه، با رقابت برگزيدگان در رشته قرائت تحقيق آغاز ‌شد؛ اختتاميه اين بخش از جشنواره نيز امشب با تجليل از 33 برگزيده قرآنی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، برنامه‌های دومين روز و آخرين روز از مسابقات نهايی بخش قرآن و جوان جشنواره ملی جوان ايرانی، در دو بخش آقايان و بانوان امروز، چهاردهم تيرماه، در هتل المپيك تهران دنبال می‌شود.
از ساعت 8:30 تا 9:30 در بخش آقايان و رشته قرائت تحقيق، مجتبی پرويزی از استان تهران، حسن دانش از استان يزد، حسين رفيعی از استان گيلان، سيد جاسم موسوی از استان خوزستان، حامد ولی‌زاده از استان آذربايجان غربی و عباس هاشمی از استان بوشهر در سالن اصلی هتل المپيك با يكديگر به رقابت می پردازند.
رشته قرائت تحقيق بخش بانوان نيز از ساعت 8:30 تا 9:30 در سالن هگمتانه هتل المپيك با حضور نزيهه جنامی از استان خوزستان، صغری خورشيدی از استان گيلان، زهرا سهرابی از استان كرمانشاه، طاهره عبداللهی از استان قزوين، مهتاب عيدی از استان لرستان، مريم منصوريان‌فر از استان اصفهان و مريم ولی‌زاده از استان لرستان برگزار می‌شود.
احمد ابوالقاسمی، داور لحن، مهدی قره‌شيخلو، داور صوت، محمدرضا مستفيد، داور وقف و ابتدا و هادی آرزم داور هماهنگی و حسن اجراء از اعضای هيئت داوران در بخش آقايان هستند.
زهرا صريحی‌نژاد در بخش حسن حفظ، راضيه جمالی در بخش لحن، معصومه عبا‌سی‌نظری در بخش تجويد، شيما چنگی در بخش صوت و نسرين نافذكلام در بخش وقف و ابتدا، داوری مرحله نهايی بخش قرآن و جوان جشنواره ملی جوان ايرانی را در بخش بانوان بر عهده دارند.
يادآوری می‌شود كه مراسم اختتاميه بخش قرآن جشنواره ملی جوان ايرانی عصر امروز،‌ دوشنبه، 14 تيرماه، از ساعت 18:30 تا 20:30 در هتل المپيك برگزار و در پايان از 33 نفر برگزيده قرآنی در 11 رشته تجليل و قدردانی می‌شود.
captcha