سوگل قلاتيان بازيگر نقش نخست «سيب و سلما» شد
کد خبر: 1964203
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۰

سوگل قلاتيان بازيگر نقش نخست «سيب و سلما» شد

گروه هنر: سوگل قلاتيان بازيگر نقش اول زن فيلم سينمايی «سيب و سلما» ساخته حميد بهمنی شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) به نقل از روابط عمومی اين پروژه، «پرنيا كاظمی‌پور» دستيار اول كارگردان، برنامه‌ريز و همچنين مسئول انتخاب بازيگران اين پروژه در رابطه با انتخاب «سوگل قلاتيان» برای ايفای نقش «سلما» گفت: با صحبت‌هايی كه با «حبيب‌الله بهمنی» كارگردان و «مهدی عظيمی‌ميرآبادی» تهيه‌كننده فيلم انجام داديم به اين نتيجه رسيديم كه بايد برای نقش «سلما» از يك چهره جديد استفاده كنيم.
كاظمی‌پور در ادامه گفت: از آنجا كه در بين بازيگران مطرح موجود، هنرپيشه‌ای نبود كه همخوانی چندانی با نقش «سلما» داشته باشد، ترجيح داديم كه از يك چهره جديد برای حضور در اين نقش استفاده كنيم.
اين برای نخستين بار است كه «سوگل قلاتيان» در مقابل دوربين يك فيلم سينمايی به نقش آفرينی می‌پردازد. او كه سابقه 9 سال بازيگری در تئاتر را در كارنامه حرفه‌ای خود دارد، پيش از اين در مجموعه «همچون سرو» بازی كرده است.
«سيب و سلما» داستان طلبه‌ جوانی است كه سيبی را می‌خورد و پس از خوردن سيب به دنبال مالك اصلی سيب و طلب رضايت از او است...
برخی از عوامل اين پروژه كه حضور آنها در اين فيلم قطعی شده عبارتند از؛ محمدرضا سكوت (مدير فيلمبرداری)، محمود محمدطائمه (مدير توليد)، پرنيا كاظمی پور (دستيار اول كارگردان و برنامه ريز)، محمدناصر احدی (مدير روابط عمومی و تبليغات)، محمدهادی فدوی (طراح صحنه و لباس)، كوروش عليزاده (طراح چهره پردازی)، ياسمين ريزان (منشی صحنه)، رضا زارع (دستيار دوم كارگردان)، زهرا فخری (هماهنگی)، بهرام دانايی‌زادگان (مدير تداركات).
«سيب و سلما» محصول سازمان توسعه سينمايی سوره (حوزه هنری) است.
captcha