نمايش «توبه نمی‌كنم» در دهه دوم ماه رمضان اجرا می‌شود
کد خبر: 1974473
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۱

نمايش «توبه نمی‌كنم» در دهه دوم ماه رمضان اجرا می‌شود

گروه هنر: نمايش «توبه نمی‌كنم» به نويسندگی و كارگردانی سيد‌جواد هاشمی از 2 شهريورماه جاری، مصادف با دوازدهمين روز از ماه مبارك رمضان، در تماشاخانه مهر حوزه هنری روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، شاهين صمدپور، مسئول روابط عمومی نمايش «توبه نمی‌كنم»، با اعلام اين خبر گفت: نمايش «توبه نمی‌كنم» براساس طرح و تحقيق و پردازش ايده از سوی اينجانب توسط سيدجواد هاشمی به رشته تحرير درآمده و به كارگردانی ايشان پس از تمرين، قرار است از دوازدهم ماه مبارك رمضان، در تماشاخانه مهر حوزه هنری به اجرا درآيد.
وی در خصوص موضوع نمايش افزود: داستان نمايش «توبه نمی‌كنم» در مورد مردی به نام «حارث» است كه قريب 20 سال به سب و لعن امير مؤمنان حضرت علی(ع) می‌پردازد و در آخر به موجب تغيير و تحولی روحی، از كار گذشته خود پشيمان شده و محبت علی(ع) را در دل خود جای می‌دهد، ولی ديگر خيلی دير شده و مولای متقيان(ع) به ضربت ابن ملجم مرادی به شهادت رسيده است و ....
مدير برنامه‌های سيدجواد هاشمی، همچنين با نام بردن عوامل اجرايی اين نمايش، به ايكنا گفت: بازيگران اين نمايش را علی سليمانی، عارف برهمن، مجيد اكبری، ايرج غلامی، حميد فدوی، محمد كيانی و ... تشكيل می‌دهند، ضمن آنكه يوسف طاهريان در سمت برنامه‌ريز، جلال خباز در سمت دستيار كارگردان، سيدجواد هاشمی را در كارگردانی اين نمايش ياری می‌كنند و آهنگسازی نمايش را نيز شهروز حقی عهده‌دار است.
صمدپور خاطرنشان كرد: گروه از امروز دوشنبه، تمرينات خود را در تماشاخانه مهر از سر می‌گيرد و اين نمايش تا آخر ماه مبارك رمضان در اين سالن هر روز ساعت 18 اجرا خواهد داشت.
«پنجره فولاد»، «دروازه ساعت‌ها» از كارهای شاخص نمايشی سيدجواد هاشمی در حوزه دينی است.
captcha