پاسخگويی به سؤالات دينی مردم در ماه رمضان در سه شيفت كاری
کد خبر: 1976486
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۷

پاسخگويی به سؤالات دينی مردم در ماه رمضان در سه شيفت كاری

گروه سياسی و اجتماعی: مدير بخش پاسخگويی تلفنی مركز ملی پاسخگويی به سئوالات دينی دفتر تبليغات اسلامی حوزه علميه قم، از پاسخگويی كارشناسان دينی اين مركز در ماه مبارك رمضان در سه شيفت‌كاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه حوزه‌های علميه، به نقل از روابط عمومی دفتر تبليغات اسلامی حوزه علاميه قم حجت‌الاسلام اسماعيل روشن تن، مدير بخش پاسخگويی تلفنی مركز ملی پاسخگويی به سئوالات دينی دفتر تبليغات اسلامی حوزه علميه قم، با اعلام اين خبر خاطرنشان كرد: در ماه مبارك رمضان، مركز ملی پاسخگويی به سؤالات دينی، همه روزه به جز روزهای تعطيل، صبح‌ها از ساعت 9 تا 13، عصرها از ساعت 16 تا 19:30 دقيقه و شب‌ها از ساعت 21 تا 23 در سه شيفت كاری به سؤالات دينی مخاطبان پاسخ می‌دهد.
وی يادآور شد: گروه‌های فلسفه و كلام، فقه، اخلاق و تربيت، تاريخ و سيره و اديان و همچنين قرآن و حديث به منظور رفع شبهات و سؤالات موجود در اين مركز شكل گرفته است و كارشناسان به پرسش‌های اقشار مختلف مردم به سه صورت تلفنی، كتبی و اينترنتی پاسخ می‌دهند.
روشن تن، با اشاره به شماره تلفن‌های اختصاص يافته برای طرح سؤالات دينی مردم به صورت تلفنی تصريح كرد: پيش شماره 09640 شامل 150 خط با بهره‌گيری از محققان و كارشناسان متخصص دينی، در اين مركز پاسخگوی سؤالات دينی مردم است.
وی تصريح كرد: ساير بخش‌های مركز ملی پاسخگويی دينی دفتر تبليغات اسلامی حوزه علميه قم نيز در ماه مبارك رمضان همچون گذشته فعال است و مردم می‌توانند پاسخ سؤالات دينی خود را به صورت كتبی و اينترنتی نيز دريافت كنند.
مدير بخش پاسخگويی تلفنی مركز ملی پاسخگويی دينی دفتر تبليغات اسلامی حوزه علميه قم اضافه كرد: شصت كارشناس دينی مركز ملی پاسخگويی در هر شيفت كاری نسبت به پاسخگويی به پرسش‌های دينی مردم اقدام می‌كنند و در بخش خواهران نيز همين تعداد كارشناس مشغول خدمت رسانی هستند.
captcha