فعالان قرآنی در گلستان تجليل شدند
کد خبر: 1977971
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۰

فعالان قرآنی در گلستان تجليل شدند

مراسم تجليل و تكريم از فعالان قرآنی استان گلستان در گرگان برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان ؛ محمد حسين فدوی، رييس اداره حمايت های مركز توسعه و ترويج فعاليت های قرآنی كشور در مراسم تجليل و تكريم از فعالان قرآنی گلستان در گرگان گفت : فعاليت های قرآنی موسسات بايد به نوعی برنامه ريزی شود تا با مساجد گره خورده شود و به دور از مساجد نباشد.

فدوی اضافه شدن دوره های جديد آموزشی، تجهيز موسسات، خريد ساختمان برای مراكز قرآنی، كمك برای احداث ساختمان موسسات قرآنی و بيمه فعالان قرآنی را از برنامه های مركز توسعه و ترويج فعاليت های قرآنی كشور بيان كرد.

رييس اداره حمايت های مركز توسعه و ترويج فعاليت های قرآنی كشور از برگزاری جشنواره منظومه آيات قرآنی خبر داد و گفت: اين جشنواره در 15 موضوع قرآنی برگزار می شود.

وی با اشاره به جذب اعتبارات حوزه قرآنی استان گلستان در 5/3 سال گذشته، افزود: اعتبارات جذب شده استان قابل افزايش است.

در اين مراسم از مينا محمدی، فاطمه نجفی مقدم، زهرا عرب، سكينه منصوری رضی، مجبوبه رجبلو، خاتون نصيری، ربابه فرهانيان، راضيه بيگم حسينی، نرگس يوسفی و مرضيه علم از موسسه جامعه القرآن آزادشهر، فاطمه شريف زاده، آمنه شريعتی، سمانه زنگانه، صديقه ديلم، فاطمه شاه حسينی، ميترا حق شناس و مريم نظری از موسسه جامعه القرآن علی آباد كتول در رشته دوره تكميلی مفاهيم و ترجمه قرآن تجليل شد.

در بخش دوره مقدماتی مفاهيم و ترجمه قرآنی نيز از ابراهيم خالی زاده و امين رهنما از موسسه فهيم، صغری خراسانی از موسسه كوثر راميان، زهرا پرك لی و زهرا حسينيه از موسسه خضراء گرگان، فاطمه باباصفری، حسن عارف، مهری محمدنيا و معصومه منصوری از موسسه فهيم، فريده فرجام و ام البنين اسلامی از موسسه گلستان قرآن، سكينه اسكندری، زهرا پسركلو و فاطمه بشارت نيا از موسسه نور هدايت مينودشت تقدير به عمل آمد.

همچنين در رشته حفظ 18 جزء آرزو عبدلی از موسسه گلستان قرآن، حفظ 8 جزء قرآن كريم نيز از رقيه كربلايی از موسسه گلستان قرآن، حفظ 5 جزء ضحی شكی از موسسه دارالقرآن نورالثقلين، يعقوب يامپی و حكيم اتابای از موسسه قرآنی دارالشفای آق قلا مورد تجليل و تقدير قرار گرفتند.

در ادامه اين مراسم از دو خادم قرآنی به نام های مكی مومنی از شهرستان گنبد كاووس و علی اصغر زنگانه از شهرستان علی آباد كتول با اهدای لوح تقدير و هدايايی تجليل شد .
captcha