اعتراض انجمن مسلمانان مونته‌نگرو به جلوگيری از ورود بانوی محجبه به بانك
کد خبر: 1988087
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۰

اعتراض انجمن مسلمانان مونته‌نگرو به جلوگيری از ورود بانوی محجبه به بانك

گروه بين‌الملل: رئيس انجمن مسلمانان مونته‌نگرو با صدور بيانيه‌ای اعتراض خود را نسبت به جلوگيری از ورود يكی از بانوان مسلمان اين كشور به بانك به دليل رعايت پوشش اسلامی اعلام كرد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه منطقه بالكان به نقل از پايگاه اطلاع‌رسانی alukah.net، نايب رئيس انجمن مسلمانان مونته‌نگرو در اين بيانيه آورده است: اين انجمن تنها مؤسسه رسمی رسيدگی به امور مسلمانان در مونته‌نگرو است و از حقوق آنان دفاع می‌كند.
در ادامه بيانيه تأكيد شده است: طبق اخبار رسيده، چندی پيش يكی از بانوان مسلمان مونته‌نگرو به دليل رعايت حجاب از ورود به يكی از بانك‌های محلی اين كشور منع شد كه انجمن مسلمانان مونته‌نگرو اعتراض خود را نسبت به اين اقدام اعلام می‌كند.
در بيانيه مذكور تأكيد شد: طبق قوانين كشور مونته‌نگرو حجاب در اين كشور آزاد است و بانوان مسلمان حتی می‌توانند در مدارك شخصی خود از عكس‌هايی با رعايت پوشش اسلامی استفاده كنند.
نايب رئيس انجمن مسلمانان مونته‌نگرو در پايان خاطر‌نشان كرد: زنان مسلمان در زندگی اجتماعی و محافل عمومی می‌توانند با حجاب ظاهر شوند و هيچ مؤسسه دولتی يا خصوصی نمی‌تواند آنان را از رعايت اين پوشش منع كند به همين دليل ما به جلوگيری از ورود بانوی مسلمان به بانك اعتراض داريم.
captcha