نتايج نخستين مسابقه سراسری فيلم‌نامه‌نويسی فرهنگ هنر اسلامی اعلام می‌شود
کد خبر: 1992935
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۹

نتايج نخستين مسابقه سراسری فيلم‌نامه‌نويسی فرهنگ هنر اسلامی اعلام می‌شود

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامی سيستان و بلوچستان گفت: نتايج نخستين مسابقه سراسری فيلمنامه‌نويسی با موضوع فرهنگ هنر اسلامی و امربه معروف ونهی از منكر 31شهريور‌ماه اعلام می‌شود.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی سيستان و بلوچستان، «نورالله برشان» مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامی سيستان و بلوچستان گفت: نتايج نخستين مسابقه سراسری فيلمنامه‌نويسی با موضوع فرهنگ هنر اسلامی و امر به معروف و نهی از منكر، 31 شهريورماه اعلام می‌شود.
وی از پايان مهلت ارسال آثار تا 20 شهريورماه خبرداد و گفت: در اين مدت 42 اثر به دبيرخانه جشنواره ارسال شد.
برشان با اشاره به اين كه آثار در مرحله داوری و كارشناسی است، ادامه داد: به فيلمنامه اول در هر بخش ديپلم افتخار و كمك هزينه سفر به حج عمره به مبلغ ده ميليون ريال، فيلمنامه دوم در هر بخش ديپلم افتخار و كمك هزينه سفر حج‌ عمره به مبلغ هشت ميليون ريال و فيلم‌نامه سوم در هر بخش ديپلم افتخار و كمك هزينه سفر حج‌ عمره به مبلغ شش ميليون ريال اهدا خواهد شد.
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامی سيستان و بلوچستان، برگزاری اين مسابقه را در راستای ارتقای سطح بينش، بسط و گسترش ارزش‌های والای انسانی، مذهبی و فرهنگی عنوان كرد و ادامه داد: هنرمندان متعهد بايد با همت و تلاش، عميق‌ترين مفاهيم را از بستر فكر استخراج و به تحرير درآورند تا روشنی‌بخش اذهان باشد.
captcha