برگزاری چهارمين جشنواره مردمی «آسمان هشتم» در كانون امام‌المنتظر ميناب
کد خبر: 2007162
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۰

برگزاری چهارمين جشنواره مردمی «آسمان هشتم» در كانون امام‌المنتظر ميناب

مديرمسئول كانون امام‌المنتظر(عج) ميناب از برگزاری چهارمين جشنواره مردمی «آسمان هشتم» در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) به نقل از روابط عمومی اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، «ابراهيم ذاكری» دبير چهارمين جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی «آسمان هشتم» گفت: در اين جشنواره شركت‌كنندگان در رشته فرهنگی شامل قرآن، نماز، نهج‌البلاغه، اذان، احكام، نامه‌ای به امام رضا(ع)، تواشيح، كتابخوانی و همايش رضوی با يكديگر به‌رقابت می‌پردازند.
وی افزود: سرود، چاوشی‌خوانی، شعر، نقاشی، خطاطی، عكاسی و ارسال پيامك و واليبال، فوتسال، تنيس روی ميز، تير‌اندازی با تفنگ‌‌بادی، دو و ميدانی، دوچرخه‌سواری از جمله رشته‌های بخش‌های هنری و ورزشی اين جشنواره است.
ذاكری تحكيم مبانی اسلام و ولايت و نبوت و از بين بردن نقشه‌های شوم دشمنان، ترويج شعائر الهی و پاسداشت آن در كشوری كه با آئين خجسته اسلام مأنوس است و عشق به ولايت و اهل‌بيت(ع) را ازجمله اهداف اين جشنواره عنوان كرد.
وی ايجاد شور و نشاط در بين نوجوانان و جوانان و احيا و ترويج فضايی معنوی در جامعه، استعداديابی و حمايت از هنرمندان در رشته‌های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی و جذب آنان به برنامه‌‌های مذهبی از ديگر اهداف برگزاری جشنواره آسمان هشتم است.
ذاكری يادآور شد: آخرين مهلت ارسال آثار و يا ثبت‌نام در مسابقات جشنواره 10مهر‌ماه بود.
وی اذعان كرد: چهارمين جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی «آسمان هشتم» از 17 تا 27 مهر‌ماه جاری در حسينيه امام رضا(ع) روستای كردر ميناب برگزار خواهد شد.
ذاكری خاطرنشان كرد: اين جشنواره به‌همت كانون فرهنگی هنری امام المنتظر(عج) و با همكاری دبيرخانه كانون‌های مساجد استان هرمزگان، اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مؤسسه محبان‌ال44رضا(ع) و مركز فرهنگی حضرت سيدالشهدا(ع) به‌مناسبت گراميداشت ميلاد امام رضا(ع) تدارك ديده شده است.
captcha